Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

7762...0910: باور کنید ما راننده نداریم چرا در این شرایط رانندگان تاکسی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از 3نفرمسافر کرایه 4 نفر را می گیرند ضمن آنکه کرایه ها هم خیلی زیاد است همه درآمد برای کرایه شده 15هزار تومان فقط از ونک تاکرج ؟ بقیه مسیر جدا این درد را به کی بگوییم؟


1044...0915: با سلام. جدیدا آموزش و پرورش نصب اپلیکشن شاد رو به زور به دانش آموزان تحمیل کرده و اکثرا خرابه و حواله تلفن پشتیبانی909907178955 میده که دقیقه 2500 هزینه داره و هیچ خدماتی نمیده. تا کی قراره مردم رو به بهانه های مختلف و درس بچه ها تو این اوضاع کرونایی مردم را سرکیسه کنند. لطفا افشاگری کنید.

 

6147...0919: سلام با خدا قوت: دولت تند تند اعلام ميكنه كالای ضروری مردم فراوانه ولی قدرت خريد و چرا اعلام نمي كنند اكثر مردم بلاخص بازنشستگان حداقل بگير تامين اجتماعی شرمنده خانواده شان هستند. چگونه با اين حقوق بخور و نمير خريد كنيم. از تهران حسين فلاح باز نشسته زير يك ميليون بگير

 

3427...0901: چرا از اول اردیبهشت رفت و آمد بین استانها باز می شود این کار خطرناک برای آن استان است.

 

0755...0918: این چه فاصله گذاری اجتماعی هست که بازار و پاساژ شهر ملایر جای سوزن انداختن نیست و بازه. اما آرایشگاه که یکی یکی وارد میشن باید بسته بشه.

 

2314...914: ریاست محترم جمهوری اسلامی با سلام احتراما ما جمع کثیری از مستاجران با توجه با وضعیت حساس کرونایی و نیز مشکلات اقتصادی کشور که قرارداد اجاره نامه هایمان تمام می شود و صاحبخانه ها اصرار به تخلیه خانه ها یا افزایش ۷۰ درصدی اجاره ها را دارند و این مسله مشکلات مضاعفی را برای مستاجران بوجود میاورد. خواهشمندیم دستور رسیدگی فرمایید.

 

2267...0919: سلام هیچگونه خدماتی به مددجویان کمیته امداد زنجان داده نشده است.

 

8510...0919: سلام و خسته نباشید. بنده دانشجوی کارشناسی مکانیک پردیس کیش دانشگاه شریف هستم. باید خدمتتان عرض کنم که با توجه به اینکه هیچگونه کلاس عملی حضوری و آزمایشگاهی در ترم جاری برگزار نشده است اما دانشگاه اعلام کرده که تمامی شهریه به طور کامل دریافت می شود که چیزی حدود ۱۲ ۱۳. میلیون می باشد . در صورتی که دانشگاه نه هزینه ای بابت اساتید پروازی و نه هزینه های دیگر هم چون کلاس ها و برق و ... را نداشته التماس میکنیم در خواست ما مبنی پیگیری این مطلب را به گوش افراد تصمیم گیر برسانید. دانشجوها واقعا با این تصمیم در حقشان ظلم خواهد شد.

 

5601...0903: ایلام شهرستان تربت حیدریه تمام مراکز از کبابی رستوران تالار قهوه خانه باز است. بسیارم شلوغ.

 

5401...0902:از شما اخبار سیما یک. یه درخواست دارم. تو این اوضاع بد که بیماری کرونا ویروس واسه ما مردم ایران درست کرده... یه عده سود جو که خیلی زیادن. آمدن نرخ کرایه ها بیرون شهری از 20 تومان بردن به 80 تومان. و ما الان که بیکاریم به خاطر بیماری صنف هم نمیتونه دخالت بکنه چون هیچ قدرتی نداره. الان من از ایذه میخواستم برم اهواز گفتم صندلی عقب 50 و صندلی جلو 80. میخواستم بدونم اگر اونا خدا دارن پس خدای ما کیه. از شما خواهش میکنم. تو این موضوع دخالت کنید. خواهش میکنم.

 

2184...0913: سلام. در خبر ۷۲۷۸۸۶۳، مبنی بر تمدید ۲ماهه بیمه شخص ثالث مراجعه غیر حضوری ذکر نشده است و در ویدیو ضمیمه هم آقای سلیمانی می گوید از طریق آنلاین امکان هست اما الزام نمیکند. اکنون برای تمدید بیمه هر خودرو، حدود ۱۵ هزار تومان جریمه دریافت می کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌