Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران  امروز  در جلسه این شورا موضوعی را مبنی بر دفن  جان باختگان کرونایی در آرامستان های قدیمی ری همچون ابن بابویه و شاه عبدالعظیم مطرح کرد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وجود آرامستان ها در نزدیکی محل سکونت مردم موجب شده تا اوقاف از دفن بیماران کرونایی در امام زادگان و بقاع متبرکه امتناع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دستورالعملی از سوی اوقاف تهران مبنی بر ممانعت از دفن حتی یک فرد کرونایی در امام زادگان و بقاع متبرکه شهرستان ری ابلاغ شده و بر اساس آن عمل می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ضمن انتقاد از ارائه مطلبی مبنی بر دفن افراد کرونایی در آرامستان ها از سوی اوقاف ری توسط یکی از اعضای شورای این شهرستان، گفت: برخی مسئولان بدون انجام تحقیق و استعلام اظهار نظر نکنند و به بهانه دلسوزی مردم وارد هر مساله ای که در موردش اطلاعی ندارند، نشوند.
وی تاکید کرد: اداره کل اوقاف استان تهران نسبت به سلامتی و حفظ جان مردم اهمیت بسیاری را قائل بوده و در راستای حفظ سلامت مردم ساکن در اطراف امام زادگان و بقاع متبرکه از دفن افراد کرونایی علیرغم درخواست های مکرر جلوگیری می کند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا پروندهٔ خبری تدفین جان باختگان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند

دریافت 26 MB

به گزارش قدس خراسان، یوسف تقی‌زادگان اظهار کرد: اعتراض طلا فروشان به دستورالعمل جدید برای ثبت موجودی طلایمان در سامانه ملی تجارت است که این کار را با بستن مغازه‌ها نشان می‌دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد بیان کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با فرماندار و تعزیرات حکومتی داشتیم قرار شد که مغازه‌هایشان را باز کنند و این کار را انجام دادند.

وی افزود: امروز مجددا تعدادی از مغازه‌ها باز نکردند که به همین دلیل تعزیرات مغازه‌ها را پلمب کرد.

تقی زادگان گفت: پیگیر درخواست‌ها و اعتراضاتمان از طریق مجلس شورای اسلامی در تهران همانند بقیه کشور هستیم تا به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند