Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز یکشنبه در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی افزود: این امر در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند طراحی و اجرا شده است و باید اصناف در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: بسیاری از صنوف در آذربایجان‌غربی به علت دسترسی ‌نداشتن به سایت نتوانسته‌اند مدرک لازم برای بازگشایی مغازه خود را دریافت کنند که با توجه به این امر، مهلت دریافت تا جمعه هفته جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم تمدید مرخصی زندانیان تا پایان اردیبهشت امسال نیز بیان کرد: این امر می‌تواند در جلوگیری از بروز مشکل برای زندانیان و خانواده آنان اثر مثبتی داشته باشد.

رییس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به نزدیک‌بودن زمان کوچ عشایر به ییلاق‌های داخل و خارج استان ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را عشایر تشکیل می‌دهند که تسهیل کوچ آنان به ییلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح «حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن می‌باشد» و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.
این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این یعنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد.
از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی جامعه خانواده سرمایه سامانه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل برای پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه پایان هفته جاری و پیش بینی بارندگی در ییلاقات استان یزد، از فردا پنج شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه، بارندگی‌هایی را در سراسر استان پیش رو خواهیم داشت که ممکن است موجب ایجاد رواناب و یا سیلاب‌هایی در نقاط مختلف شود. بنابراین، از مردم استان تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کرده و به هشدار‌های سیل توجه کنند. 
وی در ادامه اظهار داشت: هم استانی‌های گرامی در زمان وقوع بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گرفته و هیچ گونه اسکان و توقفی در این مکان‌ها نداشته باشند. علاوه بر این در زمان وقوع سیلاب، اکیداً از تردد در محل تقاطع رودخانه، جاده و مسیر‌های سیلابی خودداری کنند. 
وی در پایان اذعان داشت: همچنین از همشهریان عزیز انتظار می‌رود از خطوط نیروی برق که آسیب دیده اند دوری نمایند و در اولین فرصت به سمت ارتفاعات حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی