Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :طرح «ورزش در خانه» با استقبال بی نظیر شهروندان منطقه ۱۵ در روزهای قرنطینه خانگی همراه شد.

امتداد :طرح «ورزش در خانه» با استقبال بی نظیر شهروندان منطقه ۱۵ در روزهای قرنطینه خانگی همراه شد.

به گزارش امتداد ، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این طرح تجربه جدیدی برای ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بود، افزود: به منظور تأمین سلامتى و ایجاد روحیه مضاعف و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در شرایط قرنطینه خانگی با موضوع ساخت کلیپ ورزش در خانه، بازى و سرگرمى، مسابقات مجازى و دعوت از شهروندان به پویش در خانه بمانیم، این طرح به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با تلاش و همفکرى همکاران و اجرای طرح های خلاقانه نتایج بسیار خوبى در نیمه نخست فروردین ماه به دست آمد و شاهد ساخت و ارسال ۱۵۰ کلیپ ورزش در خانه و بازى توسط شهروندان، شرکت ۷۸ شهروند در مسابقه هوش، ارسال ۴٠ کلیپ آموزشى ازسوی مربیان و کارشناسان، ارسال ۱۳ کلیپ ورزشى ویژه کودکان و نیز دعوت۱۰ قهرمان و مربی ورزشی در کلیپ های ارسالی بودیم که از همه آنها قدردانی می شود.

مختاری در ادامه در تشریح فعالیت های انجام شده گفت: برپایی مسابقات مجازى شامل ساخت بهترین و اصولى ترین کلیپ ورزشی، مسابقه هوش شهروندان شاغل ویژه کارمندان، مسابقه ساخت کاربردی ترین و زیبا ترین بازى فکرى از وسایل دور ریختنى، مسابقه ایده هاى برتر در خصوص ترغیب شهروندان به ماندن در خانه و انجام حرکات ورزشی ویژه کارشناسان ورزش، مسابقه بهترین کلیپ ارسالى شهروندان در مورد پویش دانه هاى مهربانى، ورزش و بازى و کاردستی هاى ساده ویژه معلولان جسمى و ذهنى از دیگر فعالیت های این طرح بوده است.

وی گفت: ۷۳ اثر در مسابقه ساخت بازیهاى فکرى از وسایل دورریختنى به مناسبت روز طبیعت به دست مان رسید که از سه نفر به قید قرعه تقدیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ادامه داد: پویش دانه هاى مهربانى به ابتکار منطقه ۱۵ برگزار شد و شهروندان تصاویر و کلیپ های خود را از گذاشتن سبزه در تراس و پشت بام برای استفاده پرندگان ارسال کردند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ورزش در خانه کلیپ ورزش منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق‌تری به محله رحیم آباد خواهد داشت.

وی افزود: پیاده روسازی، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

سلطان‌آقایی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محل، قطعه‌های فضای سبز خیابان آزادی، خیابان کاوه و کوچه‌های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است.

وی افزود: علاوه بر ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی دیواره‌های فرسوده محله، ۴ پلاک موجود در این محله که دارای دیواره‌های بزرگ بود، نیز ساماندهی و در دستور کار برای زیباسازی قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان‌های شهری نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاکسازی و فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می‌شود.

کد خبر 751314

دیگر خبرها

  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند