Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی کلمبیا در اوایل هزاره جدید در دو مقطع دستیار سرالکس فرگوسن در روزهای طلایی منچستریونایتد بود و مایکل سیلوستره مدعی شد حضور دستیاران جدید نقش مهمی در موفقیت های یونایتد در آن مقطع داشته است. مایکل سیلوستره گفت: «یونایتد الگوی متفاوتی است و در گذشته عادت به کار کردن با سر الکس داشت، او نیز بعضی اوقات دو الی سه روز به تمرین نمی آمد و احتمالا با مدیر برنامه ها یا استعدادیاب ها جلسه داشته یا نقش های دیگری ایفا می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای غیبت فرگوسن، استیو مک کلارن، برایان کید، و کارلوس کی روش مسئولیت تمرینات را برعهده می رفتند و معمولا حتی اگر فرگوسن در تمرینات نبود نیز اتفاقات به شکل معمول پیش می رفت.»

سرالکس فرگوسن اغلب در طول 27 سال حضور در یونایتد دستیارانش را تغییر می داد. سیلوستره در این باره گفت: «حضور چهره جدید در رختکن باعث آمادگی بازیکنان می شد. من از بازی کردن در زیر نظر همه دستیاران او لذت بردم زیرا همه آنها با ایده های مختلف همراه بوده و به ما طراوت می دادند. به همین دلیل نیز سر الکس مرد خاصی بود، زیرا او باهوش بوده و دستیار مناسب و باهوش انتخاب می کرد تا کارهای روزمره را به او واگذار کند. برای بازیکنان نیز این کار تازگی داشت، زیرا حضور یک دستیار جدید به معنای یک چالش جدید بوده و فکر می کنم روش های مختلف فعالیت بخش اصلی موفقیت در یونایتد است. به خصوص ما با حضور کارلوس کی روش کار تاکتیکی بسیار بیشتری انجام دادیم و برای بازیکنان یونایتد دشوار بود که قبول کنیم که بعضی اوقات ما 15 دقیقه توپ را لمس نکرده و کارهای تاکتیکی انجام دهیم.»

256 43

کد خبر 1376101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد کارلوس کی روش کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت