Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:13:39 GMT

پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول پروژه خط ۲ قطار شهری کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۴۴۷

پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول پروژه خط ۲ قطار شهری کرج

شهردار کرج از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول پروژه خط دو قطار شهری کرج خبر داد و گفت: مدیریت شهری کرج در راستای تکمیل عملیات اجرایی هرچه سریع‌تر این پروژه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

علی اصغر کمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید از پروژه خط دو قطار شهری کرج که شامل ایستگاه ۴۵ متری گلشهر، مرکز فرمان و کنترل خط و مسیر تونل است، اظهار کرد: با توجه به اینکه راندمان کاری پروژه به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کاهش یافته، اما پیشرفت علمیات اجرایی پروژه بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول پروژه خط دو قطار شهری کرج خبر داد و اظهار کرد: پروژه خط دو قطار شهری در بخش عملیات اجرایی ایستگاه ها شامل نازک کاری سکو و سالن فروش بلیط ایستگاه، ادامه روند تکمیل سازه های جانبی ایستگاه های سه راه رجایی شهر، میدان سپاه، دهقان ویلای دوم و میانجاده و همچنین اتمام عملیات سازه بخش تجاری ایستگاه چهارراه طالقانی پیشرفت‌ قابل ملاحظه ای داشته است.

شهردار کرج با اشاره به حوزه مسیر ریل گذاری پروژه خط دو قطار شهری گفت: در این حوزه اقداماتی از جمله آغاز تولید تراورس های مسیر، انجام مقدمات برگزاری مناقصه اجرای ریل گذاری و ... انجام شده است.

وی از تامین و تدارک اقلام تجهیزاتی برای پروژه خط دو قطار شهری کرج خبر داد و عنوان کرد: آسانسور های مورد نیاز مرکز فرمان و بخشی از سه ایستگاه اولویت اول بهره برداری تامین شده است.

کمالی زاده عنوان کرد: تابلوهای برق تاسیسات، چراغ های روشنایی و ... ایستگاه های پروژه خط دو قطار شهری کرج تامین شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت کابل ۶۳ کیلو ولت فشار قوی اتصال پست عظیمیه به پست بوستان جهان انجام شده است، تاکید کرد: عملیات اجرایی ۶۳۰ متر کابل کشی در خیابان طالقانی شمالی و ادامه عملیات حفاری مابقی مسیر تا چهارراه طالقانی صورت گرفته است.

شهردار کرج از انعقاد تفاهم نامه پذیرش عاملیت انتشار اوراق مشارکت مدنی به میزان ۲۵۰ میلیارد تومان با بانک تجارت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: چشم اندازی روشن از اول فاز پروژه خط دو قطار شهری کرج در راستای آبادانی شهر هرچه سریع‌تر محقق شود.

کد خبر 418558

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج کلانشهر کرج کلانشهر شهر مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه خط دو قطار شهری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی