Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رزمجو بیان کرد: امروز در شرایطی هستیم که ویروس کرونا تمام دنیا را فراگرفته است امّا در کشور ما با وجود اینکه کم‌تر کسی فکر می‌کرد این مسئله تا این اندازه گسترش پیدا کند همه پای کار آمدند و یک خط پدافندی خوبی در جلوی آن ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «سردار علی رزمجو» صبح دوشنبه (25 فروردین) در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر اینکه مقابله با شیوع ویروس کرونا کشور ما را در شرایط خاص یک جنگ نامرئی قرار داده است اظهار داشت: شرایط به وجود آمده کنونی به این علت خاص می باشد که سلاح مقابله با این جنگ به طور دقیق مشخص نیست با حالت پدافندی توانستیم برای جلوگیری از شیوع آن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با شاره به اینکه انسجام، وحدت و همبستگی به وجود آمده در کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا  یک نعمت مهم می باشد اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که ویروس کرونا تمام دنیا را فراگرفته است امّا در کشور ما با وجود اینکه کم‌تر کسی فکر می‌کرد این مسئله تا این اندازه گسترش پیدا کند همه پای کار آمدند و یک خط پدافندی خوبی در جلوی آن ایجاد کردند.

 

عضو ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه  اگر اقدامات پیشگیرانه همه‌جانبه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به موقع در استان ما انجام نمی‌شد شاید الان استان بوشهر یکی از بدترین استان‌ها در کشور به حساب می‌آمد تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه انجام شده در استان بوشهر باعث شد وضعیت استان ما وضعیت نسبتاً خوبی باشد.

 

سردار رزمجو به خدمات و اقدامات بسیجیان استان بوشهر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان استان بوشهر در شرایط کنونی و این ایام خدمات متعددی را در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان انجام داده اند که برای نمونه می‌توان به راه‌اندازی ۱۸۰ کارگاه تولید ماسک، کمک به نیروی انتظامی در ایستگاه‌های ورودی و خروجی و انجام تب‌سنجی‌ها اشاره کرد که این نوع از خدمات در دنیا بی‌نظیر است.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان این دیدار ضمن تشکر از زحمات رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونه از اعلام آمادگی سپاه و بسیج استان جهت هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر برای مقابله با این بیماری خبر داد.

 

در پایان سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اهدای لوح سپاس و یک تابلوی نفیس از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر و کارکنان این دانشگاه در نقاط مختلف استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همبستگی کرونا وحدت انسجام استان بوشهر خبرگزاری شبستان مقابله با شیوع ویروس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر استان بوشهر برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا