Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:28:44 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در قم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۵۸۱۵

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار کرد: مأموران گشت کلانتری ۲۲ پردیسان حین انجام مأموریت در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که فاقد پلاک جلو بود را متوقف کردند.

وی گفت: در ادامه طی استعلام مأموران مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه دستور توقیف قضائی است که طی تحقیقات صورت گرفته متهم به سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: سپس طی بازرسی از پژو تعداد بسیاری کلید و دسته کلید، ۱۵ عدد فلش، ۲ قبضه سلاح سرد، تعداد زیادی ریموت و دزدگیر خودرو و درب منزل، یک دستگاه بی‌سیم کنوود به همراه شارژر مربوطه، ۲ عدد پنل ضبط، ۵ دستگاه تلفن همراه با مارک‌های مختلف، یک دستگاه لب تاپ، ۷ عدد سیم کارت‌های پلمب، یک دستگاه جارو برقی، یک عدد اجاق گاز صفحه‌ای، تعداد زیادی مدارک هویتی اعم از کارت ملی و شناسنامه، تعداد زیادی کارت سوخت و کارت‌های بانکی، ۴ برگ چک بانکی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر مسروقه کشف شد.

سرهنگ جعفریان با بیان اینکه تاکنون ۷ نفر مالباخته شناسایی شده است، گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پژو خودرو سرقت فرمانده انتظامی شهرستان قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت