Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه‌های تولید ماسک در استان گسترش پیدا می‌کند. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار اللهوردی داداش زاده امروز در آئین بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید باکری که با همت سازمان بسیج دانشجویی استان ترتیب یافت اظهار داشت: کارگاه‌های تولید ماسک در استان گسترش می‌یابد و در این زمینه کمبود جدی وجود داشت که به لطف الهی و با همت صورت گرفته کمبودها برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در زمینه تولید محلول‌های ضدعفونی کننده مشکلی وجود ندارد افزود: سازمان اطلاعات سپاه در یک اقدام جدید پنج هزار عدد محلول به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داد تا در بین مراکز درمانی شهرستان‌ها توزیع شده و مورد استفاده قرار گیرد.

40 روز جهاد در کارگاه دوخت ماسک / بانوان بسیجی بجنورد 30 هزار ماسک دوختند + فیلمکرمانشاه| همراهی خادمیاران آستان قدس برای مقابله با کرونا ویروس/ از تولید ماسک بهداشتی تا کمک به مدافعان سلامت10 هزار عدد ماسک تقلبی در کرج توسط ناظرین ویژه اقتصادی کشف شد

داداش زاده با بیان این که برای رفع مشکلات خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تلاش می‌شود خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که برای تامین تلویزیون، مجله و کتاب مورد نیاز در مراکز درمانی چه تدابیری خواهید اندیشید عنوان کرد: بررسی‌های موردنیاز در این زمینه انجام می‌گیرد چنان چه کمبودی باشد نسبت به تهیه اقلام فرهنگی موردنیاز اقدام می‌شود.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمدعلی اسکندری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاشکند در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران تردیدی در صیانت از ارزش های اسلامی نداشته و ایثارگرانه در خط مقدم دفاع از اسلام و مسلمانان بوده است.

وی افزود: فتنه انگیزی، اختلاف افکنی و انشقاق در جهان اسلام، از برنامه های راهبردی آمریکا و اسرائیل بوده و آنها هیچ وقت خیرخواه ملت های مسلمان نبوده و نخواهند بود. حال آنکه تقریب مذاهب، همواره با جدیت توسط جمهوری اسلامی ایران، پیگیری و اجرایی شده است.

نورالدین خالق نظراف مفتی اعظم ازبکستان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن روند مناسبات دوجانبه میانه در تمامی زمینه ها گفت: دین، فرهنگ و اشتراکات ازبکستان و ایران، عاملی مهم برای تعمیق مناسبات دو طرف است.

وی افزود: با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نسخ خطی زبان فارسی، از همکاری در زمینه تحقیقات قرآنی و نسخ خطی قرآنی استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه