Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه تاکنون ریزش کوه در مسیر جم به سیراف گزارش نشده گفت: دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان جم برای بارندگی شدید روزهای پایانی هفته که توسط هواشناسی هشدار داده شده در آمادگی کامل قرار دارند.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش پراکنده باران در شهرستان جم بوده‌ایم که تا این لحظه مشکلی در شهرستان وجود ندارد و تمامی مسیرها باز می‌باشد و کوه در مسیر جم به سیراف نیز ریزش نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان جم با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی شدید برای اواخر هفته جاری، افزود: تمامی دستگاه‌های مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارد و امیدواریم مشکلی در منطقه به وجود نیاید.

وی بیان کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در روزهای پایانی هفته از مردم می‌خواهیم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و از نزدیک‌شدن به رودخانه‌ها اجتناب شود.

حسینی با اشاره به کوهستانی بودن جم تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های جدی موضوع ریزش کوه در مسیرها به خصوص جاده جم به سیراف است که تدابیر لازم اندیشیده شده تا در صورت ریزش کوه سریعا اکیپ‌های راهداری برای بازگشایی مسیر اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ریزش کوه شهرستان جم کوهستانی جم به سیراف محمد حسینی فرماندار شهرستان جم شهرستان جم ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد.

کد خبر 6093467

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد