Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

امید حاجیلی، خواننده پاپ کشور، که بیشتر آهنگ‌هایش را به سبک شاد می‌سازد، ویدئویی از نوازندگی خود در کابین هواپیما و در کنار خلبان و کمک خلبان منتشر کرده و نوشت:

"اولين جايي كه دوست داريد بعد از اين شرايط بريد كجاست ؟؟؟؟
.
ويديو براي ٦ سال پيش هست...خيلي زود ميگذره..."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 سید بشیر حسینی، از داوران مسابقه استعدادیابی عصر جدید، بخشی از سخنان خود برای نوجوانان را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و نوشت:

"نسل جدید مسآله و مشغله و عشقِ منه. این دهه هشتادی هایی که معدنهای طلا و نقره هستن باید کشف بشن، نه طرد. باید استعداد هاشون شکوفا بشه، نه سرکوب. باید به نیازهاشون پاسخ داده بشه، نه بی‌توجهی. وقتی ما درکِشون نکنیم، حتی اگه پیشمون باشن، تَرکِمون میکنن! دیگه "از" خونه‌هامون فرار نمی‌کنن، "در" خونه‌هامون فرار می‌کنن! اگه گوشهامون پناهگاهشون نباشه به گوشی‌هاشون پناه می‌بَرن و به کسی دل می‌بندن که شاید دلسوزشون نباشه و به جای بالا بردنشون، بلندشون کنه و به ناکجاآباد بِبَردِشون.
اگه می‌بینیم که بعضی وقتها فریاد میزنن چون می‌بینن که صداشون نادیده گرفته شده. اگه ما علایق و سلایق این نسل رو نادیده بگیریم، وقتی زورشون برسه از رومون رد میشن ولی اگه الآن ببینیمشون، بشنویمشون و جدی بگیریمشون، به جای اینکه از ما جُدا بشن، همراهمون میشن؛ اگه به حرفشون دل بدیم، به دلمون گوش میدن.
بدیهیه که نوجوان همه‌ی حرفهاش درست نیست، اما دلیل نمی‌شه که همه‌ی حرفهاش رو نشنویم. اگه دختر و پسر ما، از ما محبت و انصاف دید، قاطعیت و پیشگیری از انحراف رو هم می‌پذیره وگرنه از لجِ ما هم که شده عمدی و حتی علنی کاری رو میکنه که خودشم میدونه غلطه. بدونیم که اگه دلش رو بشکنیم، حُرمتمون رو میشکنه.
منی که توی دلِ این نسل رفتم و دل به دلشون دادم، جون و جوونیم رو خرجشون می‌کنم! یادمون نره که سردارمون فرمود: همه‌ی این نوجوونها با هر فکر و شکل و آرم و مرامی، بچه‌های خودمون و اعضای خانوادمونن. بهِشون نشون بدیم که همیشه جاشون روی چشمهامونه تا به حسرتِ یه چشمک دلشون نلرزه و پاهاشون نلغزه. ای کاش مسئولانه و مهربانانه شکاف نسلی رو پُر کنیم.
پ.ن: همونقد که بزرگترا باید هوای مساله‌ی نوجوونا رو داشته باشن، نوجوونا نسبت به شکوفاییِ استعدادِ خودشون و حُرمَت بزرگتراشون مسئولن"

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

داریوش فرضیایی، مجری محبوب و توانمند برنامه‌های کودک و نوجوان که با نام عموپورنگ شناخته می‌شود، ویدئویی درباره "مادر" با صدای خود در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرده و نوشت:


"باوجود اینکه همیشه کنارمی گاهی وقتها خیلی دلم برات تنگ میشه ، دوست دارم هر روز سر روی شونه هات بزارم و در آغوشم بگیری ، مثل همون روزهای کودکی !!
مادرم ، ای هم زبون ِ من
زندگی با تو چقدر قشنگ ِ خوب ِ من
پی نوشت :
تشکر از آقای حوتیان که زحمت تنظیم مجدد این آهنگ رو کشیدند"

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از کودکی خود و خواهرش، در صفحه اینستاگرام، تولد مونا فرجاد را تبریک گفته و نوشت:

"یکی یک دونه من ، پشت و پناهم ، تولدت مبارک پیشاپیش"

"

 

مهران احمدی، بازیگر نقش بهبود در پایتخت، تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشت:

"حال خوب یادش خوش"

 

الهه حصاری، بازیگر جوان که با سریال هشت و نیم دقیقه دیده و شده و پس از آن بیشتر در سریال‌های نمایش خانگی فعالیت می‌کند، با انتشار تصویری، از همکاری با جشید هاشم پور نوشت:

"خداروشكر
سومين همكارى من با استاد جمشيد هاشم پور
منتظر خبرهاى جذاب ازفيلم متفاوت راند چهارم باشيد ... به اميد اومدن روز هاى خوب براى همه جهان "

 

 

بیشتر بخوانید: پشت صحنه پایتخت در صفحه شخصی احمد مهران‌فر ؛ ویدئوی جالبی که عمو پورنگ و مادرش در قرنطینه ساختند ؛ تصویری قدیمی از بهاره افشاری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی اینستاگرام هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعیت میدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و ۴ سرنشین خودرو که همگی متولد دهه ۸۰ بودند را دستگیر کرد.

با دستگیری نفرات و با بررسی‌های بیشتر از ماشین متهمان ۳ قبضه قمه ۴۰، ۶۰ و ۲۵ سانتی متری کشف شد.

متهمان پس از تنظیم صورت‌جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ وردآورد شدند.

ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن

کد خبر 847041 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس امنیت خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!