Web Analytics Made Easy - Statcounter

چادرنشین، از توزیع ۱۵۰ سبد کالا در بین خانوارهای مبتلا به کرونا و نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا خبر داد.

« مجتبی چادرنشین » امروز ( 25فروردین) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت:  بچه های مساجد از پیشگامان مبارزه با بیماری کرونا هستند که خدمات مختلفی را در این دوره انجام دادند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: توزیع مواد شوینده و موادغذایی گرم در بین خانوارهای نیازمند، برپایی ایستگاه بهداشت سلامت، توزیع ماسک، تب سنجی، غربالگری از دیگر برنامه های انجام شده در این مدت برای مقابله با ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا خدمات شایانی در این دوره انجام داد و کاملا پای کار بود، اظهار کرد: ترویج آموزش بهداشت، کمک به تقویت روحیه مردم و نمازگزاران، تقویت بعد معنوی و انجام تغسیل و دفن اموات کرونایی از برنامه های مهم این روحانی بود.

چادرنشین، با قدردانی از زحمات کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا در بحران کرونا گفت: در این مدت فعالیت های خودجوش و مردمی نسبت به ضدعفونی کردن سطح مسجد و کانون‌، محلات ، خودروها و تهیه و توزیع بروشور به‌منظور آگاه‌سازی و مشارکت مردمی برای مقابله با ویروس کرونا انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا تصریح کرد: اطلاع رسانی و تلاش برای ایجاد آرامش دربین خانوارهای محله از برنامه های مهم کانون در کنار برنامه های مختلف دیگر بود.

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع مواد غذایی ویروس کرونا امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد