Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت های بزرگ تولید گوشت در آمریکا و کانادا به دلیل موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در میان کارکنان این شرکت ها و همچنین نگرانی در مورد شیوع آن، فعالیت خود را به طور موقت متوقف کرده اند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت های بزرگ تولید گوشت در آمریکا و کانادا به دلیل موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در میان کارکنان این شرکت ها و همچنین نگرانی در مورد شیوع آن، فعالیت خود را به طور موقت متوقف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برخی از کارخانجاتی که تولید را متوقف کرده یا کاهش داده اند ذکر شده است:

شرکت جی بی اس آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که یک کارخانه تولید گوشت گاو خود را در شهر گریلی درایالت کلرادو تا 24 آوریل تعطیل کرده است. گفته می شود که این شرکت حدود 5 درصد از کشتار روزانه ایالات متحده یعنی حدود 5400 راس گاو را انجام می دهد.

شرکت ملی بسته بندی گوشت گاو آمریکا نیز براساس اعلامیه وب سایت خود، کشتار گاو در کارخانه گوشت خود در ایالت آیووا را تا هفته منتهی به20 آوریل به حالت تعلیق درآورد.

برد لیل، مدیر مالی شرکت کالاهای آمریکا کرنس و همکاران، گفت: شرکت بسته بندی آرورا کارخانه تولید گوشت گاو در شهر آرورا در ایالت ایلینویز را تعطیل کرده است. یکی از کارکنان حراست این کارخانه نیز گفت که به دلیل بیماری همه گیر کرونا این اتفاق رخ داده است.

شرکت تولید گوشت گاو هارمونی در شهر آلبرتای کانادا نیز پس از آنکه آزمایش کرونای یک کارگرش مثبت اعلام شد، عملیات کشتار گاو را در روز 27 مارس به مدت دو روز متوقف کرد.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,83,85/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید گوشت گوشت گاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید