Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از کسر داوطلبانه ۲۰ درصدی از حقوق پرسنل این ناحیه جهت تامین و توزیع اقلام مصرفی بین خانواده‌­های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شرق شیراز  خبر داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه احمدبن‌موسی(ع) سرهنگ مرتضی خسروانی اظهار داشت: بسیج بی­‌ریا، بدون توقع و صبور در همه حوادث غیر مترقبه در هر جای کشور پرچم­دار امدادرسانی و یاری به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروانی گفت: در راستای پاسخ عملی به توصیه‌­های حکیمانه مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کووید 19 در ماه مبارک رمضان برنامه‌های جامع و خوبی طرح‌ریزی شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: در گام اول این طرحِ موثر، 20 درصد از حقوق پرسنل این ناحیه به صورت داوطلبانه کسر و در جهت تامین اقلام ضروری خانواده‌های آسیب دیده اختصاص می‌­یابد.

با تصمیم فرمانده کل سپاه: قرارگاه امام حسن (ع) برای کمک مومنانه و حمایت از 3/5 میلیون خانوار نیازمند تشکیل شدکمیته‌های 7گانه رزمایش «کمک مومنانه» در کاشان راه‌اندازی شد/توزیع اقلام حمایتی در ایام ماه مبارک رمضانامام جمعه قشم: مردمی بودن رزمایش "کمک مومنانه" یک اصل است

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) با اشاره به فراخوان گردان­‌های بیت‌المقدس، کوثر و گروه­‌های جهادی گفت: در صدد هستیم که با محوریت پایگاه‌­ها در شرق شیراز خانواده­‌های آسیب‌دیده را شناسایی کنیم و با تشکیل شناسنامه‌­ای منسجم به طول سه تا چهار ماه به خانواده‌­های آسیب‌دیده کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک­‌های خیرین در همان محدوده سرزمینی به دست نیازمندان می­‌رسد،گفت: اوج این کمک­‌ها از میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تا عید سعید فطر است. 

خسروانی در پایان ضمن تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه خدمات‌رسانی در مبارزه با ویرس کرونا گفت: در روزهای آینده آمار کلی از وضعیت خدمت‌رسانی بسیجیان و سپاه در طرح مبارزه با ویروس کرونا را به اطلاع مردم شیراز می­‌رسانم.

انتهای پیام/424/ی

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مومنانه موسی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان