Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تعویق المپیک برای رشته دوچرخه سواری یک فرصت طلایی است. این تعویق باعث می‌شود که ورزشکاران برای کسب نتیجه بهتر تلاش خود را بیشتر کنند.

او درباره شرایط برگزاری لیگ دوچرخه سواری عنوان کرد: لیگ برتر دوچرخه سواری تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش است و  ما طبق برنامه وزارت ورزش و جوانان عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری هر مسابقه ورزشی ممنوع است. تقویم مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و قرار بود  اولین مسابقه در قالب جام رمضان برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری اظهار کرد: در سال ۹۹ هیچگونه رقابت خارجی و بین المللی نخواهیم داشت و فقط رقابت المپبک را در پیش داشتیم که به تعویق افتاد.   سال ۹۹ بهترین سال برنامه ریزی برای تیم‌های پایه دوچرخه سواری بود. فدراسیون برنامه ریزی‌های بسیار خوبی را برای سال ۹۹ در نظر دارد و هنوز برای پیاده سازی این برنامه‌ها فرصت باقی است.

وفایی در پایان گفت: اگر برنامه‌های فدراسیون عملی شود خون تازه‌ای در رشته دوچرخه سواری جریان پیدا می‌کند. تیم ملی در سال ۹۹ هیچ رقابت بین المللی پیش رو ندارد، اما رکابزنان می‌توانند به همراه تیم‌های باشگاهی خود در تور‌های بین المللی برای ارتقا رنکینگ خود شرکت کنند. همچنین بسیاری از تور‌های بین المللی در آسیا و اروپا تعطیل یا به تعویق افتاده است.  

بیشتر بخوانید: سلگی: تعویق المپیک به سود دوچرخه سواری ایران است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری دوچرخه سواری سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند