Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با اشاره به کسب رتبه یک کشوری استان اردبیـل در کاهش ۱۹.۵ درصدی متوفیان تصادفات برون شهری استان در ۱۱ ماه سال گذشته گفت: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده توسط دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستائی نیز استان اردبیل با کاهش ۱۱ درصدی در رتبه ۴ کشوری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تلاش‌های همه دستگاه‌های حاضر در کمیسیون ایمنی راه‌ها به ویژه صداوسیما در اجرای اقدامات و برنامه راهداری قدردانی کرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل ایمن سازی محورها، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز، خط کشی راهها، روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی و اجرای طرح ملی ابرار را از جمله برنامه مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در سال جاری دانست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای را نتیجه برنامه ریزی، تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و به ویژه فرهنگ ارزشمند مردم استان و مسافران دانست.

علی ملا احمدی گفت: رسانه ملی باهمه توان در امر آموزش، فرهنگ سازی و رعایت قوانین رانندگی با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی نسبت به تداوم این وضعیت اقدام خواهد کرد.

او از تهیه و تولید برنامه مشارکتی راهبـران توسط صداوسیما و اداره کل راهداری باهدف اطلاع رسانی اقدامات، برنامه‌ها و عملکرد راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خبر داد.

در پایان این دیدار مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل در کاهش تصادفات جاده‌ای و پوشش رسانه‌ای اقدامات راهداری تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما کاهش تصادفات راهداری اردبیل ایمن سازی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام با گرامی داشت یاد شهید مطهری و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به دیدار فرهنگیان و معلمان با رهبری معظم انقلاب و دقت نظر و توجه ایشان به آموزش و پرورش و برنامه‌های داخلی این وزارت خانه نظیر سند تحول بنیادین، توجه به مدارس دولتی و توانمند سازی معلمان و ثبات مدیریت در آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت آموزش و پرورش استان پرداخت و در ادامه به بخشی از توفیقات مجموعه در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان به نبوغ فکری و عملی در جهات مختلف رسیده است که از جمله‌ی آن می‌توان به احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی و بیش از ۴۰ هزار متر مربع چمن مصنوعی، اجرایی سازی رتبه بندی برای همکاران، رشد شرکت دانش آموزان در طرح‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی و… برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح مدارس، افزایش پوشش تحصیلی و اجرای طرح‌های قرآنی و توانمند سازی معلمان در طرح اتقان و برگزاری جشن‌های تکلیف‌های عبادی و سیاسی و… اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان به موفقیت معلمان نمونه استان در مرحله کشوری اشاره داشت و گفت: امسال از ۸ معلم معرفی شده به مرحله کشوری ۲ نفر از آنان نمونه کشوری شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از معلمان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6097182

دیگر خبرها

  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال