Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:20:56 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۲۶ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۶۴۵

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۲۶ فروردین

حقوق ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر/ تخلفات در عملکرد ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی/ پرداخت وام یک میلیون تومانی، قرض‌الحسنه بوده و قبل از ماه رمضان/ دیدار سفیر ایران با وزیر فرهنگ تاجیکستان/ بررسی شایعاتی درباره روی زمین ماندن اجساد بیماران کرونا در تهران و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق ۵۳ میلیون تومانی یک مدیر
تخلفات در عملکرد ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش ایسنا، قرائت گزارش تفریغ بودجه ۹۷  توسط رئیس دیوان محاسبات کل کشور در جلسه علنی مجلس در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

عادل آذر شرایط کرونایی را باعث تاخیر در ارائه این گزارش مطرح کرد و گفت که طبق این گزارش حقوق بالغ بر ۵۳ میلیون تومان داده شده است؛ همچنین بر اساس رسیدگی‌ها اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که ارز ۴۲۰۰ تومانی را گرفته اما وارداتی نداشته‌اند.

آمار شوکه‌کننده عادل‌آذر

رئیس دیوان محاسبات مجلس در حاشیه این جلسه نیز از اجرای احکام بودجه ای، واگذاری‌های واقعی به بخش خصوصی، مجموع تخلفات دریافتی مدیران و ... ارائه کرد.

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز ۲۶ فروردین ماه

 در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده  و ...در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و مسعود پزشکیان در ابتدای جلسه گفت: حال برادرمان آقای لاریجانی خیلی خوب است و ایشان از هفته آینده در صحن مجلس حضور می‌یابند.

وام یک میلیون تومانی، قرض‌الحسنه بوده و قبل از ماه رمضان پرداخت می‌شود

دومین خبر پربازدید، صحبت‌های رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت درباره بر عهده گرفتن بازپرداخت سود ۱۲ درصدی، وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران، به صورت قرض الحسنه توسط دولت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفته شد این بخش و سود را دولت بدهد و به شکل وام سابق نباشد و به یک وام قرض‌الحسنه‌ای تبدیل شود و سود آن را دولت پرداخت کند. این یک میلیون تومان تقریباً روزهای اولیه ماه اردیبهشت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. ششم اردیبهشت روز اول ماه رمضان است و همه تلاش ما این است که بتوانیم چهارم الی پنجم اردیبهشت؛ قبل از روز اول ماه رمضان، این یک میلیون تومان به حساب مردم ریخته شود و همه یارانه‌ بگیرها از آن بهره‌برداری و استفاده کنند.

دیدار سفیر ایران با وزیر فرهنگ تاجیکستان

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با وزیر فرهنگ جمهوری تاجیکستان  و گفت و گویشان در زمینه های توسعه مناسبات و همکاری های فرهنگی دو کشور نیز از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

آیا روی زمین ماندن اجساد بیماران کرونا در تهران صحت دارد؟

بررسی یک شایعه سایبری درباره کرونا نیز از دیگر خبرهای پربازدید بود.

مرکز مقابله با شایعات سایبری در گزارشی نتایج بررسی درباره صحت و سقم برخی اخبار منتشره در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی درباره روی زمین ماندن اجساد بیماران کرونا در تهران را ارائه کرد.

دیگر اخبار پربازدید مرتبط با موضوع ویروس کرونا را نیز می‌توانید در لنیک‌های زیر بخوانید.

پرواز هواپیمایی الخلیج بحرین به ایران پس از چهار سال

جامعه جهانی باید در مقابل ویروس کرونا عکس العمل حقوقی و قانونی نشان دهد

پیشنهاد «زرآبادی» برای بررسی راهکارهای پساکرونا در مرکز پژوهش‌های مجلس

مشارکت مردم تلخی‌های کرونا را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد

قرارگاه امام حسن (ع) برای کمک و حمایت از ۳/۵ میلیون خانوار نیازمند تشکیل شد

***

آموزش مجازی برای دانشگاه‌ها مطلوب بوده
بازگشایی مدارس امری بعید است

قاسم احمدی لاشکی، نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شیوه‌ آموزش مجازی برای شرایط فعلی شیوع کرونا در مدارس و دانشگاه‌ها را مطلوب خواند و گفت: عملا امکان باز شدن مدارس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ۱۵ میلیون دانش‌آموز وجود ندارد.

این خبر هم از اخبار مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

الزامات ماندن مردم در خانه فراهم شود

تاکید یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بر ضرورت پیگیری و اجرای صحیح دستورات ستاد مقابله با کرونا هم ازخبرهای پربازدید بود.

اسدالله قره‌خانی تاکید کرد: پیگیری دستورات ستاد مقابله با کرونا و در خانه ماندن امری لازم و ملموس است اما از سوی دیگر باید بستر و الزامات در خانه ماندن نیز فراهم شود وگرنه با شعار سر دادن مشکلی حل نخواهد شد.

بررسی حقوق و دستمزد کارگران در فراکسیون ولایی

خبر بعدی، بررسی موضوع حقوق و دستمزد کارگران در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در این جلسه در ارتباط با مسائل روز بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد دولت و شورای دستمزد به گونه‌ای عمل کنند که دریافتی کارگران در سال جاری کمتر از دو میلیون و هشتصد هزار تومان نباشد.

خبرهای دیگر در رابطه با حقوق کارگران را نیز می‌توانید در لینک‌های زیر بخوانید.

رضایی خواستار افزایش حقوق کارگران شد

انتقاد قاضی‌پور به تعیین میزان دستمزد کارگران در سال جاری

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس رییس دیوان محاسبات کشور دستمزد کارگران دستمزد کارگران یک میلیون تومان میلیون تومانی قرض الحسنه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی