Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری گفت: با افزایش 18 نفری بیماران کرونایی سیستان و بلوچچستان شمار مبتلایان به کویید19در استان به ۴۲۸ نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: تا ظهر امروز سه شنبه  بیست و ششم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با ۱۸ مورد افزایش به ۴۲۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تا کنون ۲۳۷ نفر پس از دریافت درمان های تخصصی بهبود یافته اند.

هاشمی شهری با اشاره به اینکه متاسفانه آمار متوفیان استان با نتیجه مثبت آزمایشگاهی کرونا به ۳۹ نفر رسیده است.

وی اذعان کرد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد که شامل انواع عفونت های ویروسی، میکروبی، بیماری های التهابی و موارد مشکوک به کرونا می باشند  نیز  تا این روز به هزار و 772 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: خوشبختانه هزار و 146 نفر از مجموع بیماران تنفسی حاد نیز  از بیمارستان های استان ترخیص شده اند و ۱۷۴ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!