Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@06:40:44 GMT

پیام حشد شعبی به سیاستمداران

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۱۹۵۶

حشدالشعبی در بیانیه ای اعلام کرد: عقب‌نشینی نظامیان آمریکایی از عراق ثمره خون شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی» است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  هیئت الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای به مناسبت گذشت یکصد روز از شهادت سپهبد "قاسم سلیمانی" فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "ابومهدی المهندس" نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق خواهان وحدت کلمه و تلاش‌های نیرو‌های سیاسی این کشور برای تشکیل دولتی قدرتمند شد که منافع همه عراقی‌ها را تامین کرده و عراق را بحران کنونی خود خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هیئت الحشد الشعبی عراق در این پیام از نیرو‌ها و جریان‌های سیاسی عراق خواهان تشکیل دولتی قوی برای حمایت از منافع مردم و برای برون رفت از بحران کنونی این کشور شد.

این بیانیه همچنین با اشاره به مجاهدت الحشد الشعبی در راه مبارزه با ویروس کرونا در عراق آورده است: ملت ما شاهد تلاش‌های بزرگ نیرو‌های الحشد الشعبی به دستور رئیس هیئت الحشد الشعبی در کنار نهاد‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در همه استان‌ها از طریق ضد عفونی کردن اماکن یا کمک و مساعدت به خانواده‌های زیان دیده و کم درآمد هستند؛ همانطور که برای آزاد سازی میهن از لوث داعشی‌ها به پا خاستند و مجاهدت کردند.

این بیانیه تصریح کرد: الحشد الشعبی از منظر تاکید بر امنیت و ثبات کشور بار دیگر همه نیرو‌های سیاسی را فرا می‌خواند تا با وحدت کلمه، تلاش‌های خود را برای تشکیل دولتی قدرتمند یکپارچه کنند که حافظ منافع همه عراقی‌ها باشد و عراق را از بحران کنونی خود خارج کند و امانتدار خون شهدایی باشد که اگر جانفشانی آن‌ها نبود، عراق باقی نمی‌ماند. ‎

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا عراق حشد الشعبی هیئت الحشد الشعبی نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب با پراید در تالش

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان از کشف چوب آلات قاچاق و غیرمجاز توسط نیرو‌های یگان حفاظت جنوب تالش خبر داد.

در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی نیرو‌های یگان حفاظت جنوب شهرستان تالش واحدخاله سرا ۵۷ یک دستگاه پراید حامل چوب آلات غیرمجاز جنگلی را کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش؛ ۱۵ اصله کاتین از جنس توسکا و صنوبر و به حجم ۳۱۸ مترمکعب کشف شده است. 

شهرستان تالش در شمال غرب استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید