Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:09:45 GMT

فرهاد مجیدی؛ از 15 تا 7 (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۲۲۳۴

فرهاد مجیدی؛ از 15 تا 7 (عکس)

فرهاد مجیدی سال‌ها قبل از آنکه به اسطوره شماره7 استقلالی‌ها تبدیل شود چنین شکل و شمایلی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کنونی استقلال یکی از جوان ترین مربیان لیگ برتر محسوب می شود؛ او که متولد 1355 است، از دوران نوجوانی استعدادهایش به خوبی شکوفا شد و در دوران بازی خود همواره یکی از بهترین فورواردهای فوتبال ایران محسوب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مجیدی قبل از آنکه به 20سالگی برسد با درخشش در تیم بهمن تهران توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و روند صعودی اش را آغاز کرد. او خیلی زود موفق شد پیراهن استقلال را برتن کند و جالب است که در 21 سلگی پیراهن شماره 15 آبی های پایتخت را پوشید.

 

 

 

 

جوان ترکه‌ای و ریزنقش استقلال در روزهایی به جمع آبی‌پوشان پیوست که جواد زرینچه بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست و شاید تصور اینکه او روزی بتواند کاپیتان محبوب آبی ها باشد در آن مقطع کمی سخت بود. منتهی تلاش های زیاد و درخشش او سال ها بعد نه تنها شماره 7 محبوبش را به فرهاد هدیه کرد که بازوبند کاپیتانی را نیز به او سپرد. 

 

 

 

 

 

فرهاد بعد از آنکه به چند سال حضور متوالی اش در فوتبال امارات پایان داد و تصمیم گرفت دوباره به استقلال برگردد، روز به روز به محبوبیتش اضافه شد و با گلزنی در 4 دربی متوالی دل آبی ها را حسابی به دست آورد. او شاید کاری که در دوران جوانی برای استقلال نکرده بود، در آخرین سال های فوتبالش انجام داد و نام خود را در ذهن استقلالی ها ماندگار کرد. 

 

 

 

 

مجیدی در اولین دربی‌هایی که به میدان رفت در خط دفاعی حریف با بهروز رهبری‌فرد، مهدی هاشمی‌نسب و افشین پیروانی سروکار داشت. در جمع آبی‌پوشان نیز علیرضا منصوریان، علی موسوی، آتیلا حجازی، سیروس دین‌محمدی و... از همبازی‌های شاخص او در آن سال‌ها بودند. او اما سال ها بعد که به استقلال برگشت، هیچ کدام از این ستاره ها بازی نمی کردند و اکثرشان بازنشسته شده بودند. منتهی فرهاد با وجود سن و سال بالایش در مصاف با جوان های پرانرژی نیز کم نیاورد و با گذر از آن روزها حالا یکی از محبوب ترین سرمربیان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود.

 

 

 

 

 


عکس ها: فرشاد عباسی - همشهری

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی سرپرست تیم استقلال شد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • حجازی سرپرست استقلال شد
  • آتیلا حجازی سرپرست تیم استقلال شد