Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:46:10 GMT

اعتراض هزاران کارگر هندی به تمدید مدت قرنطینه عمومی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۰۸۱۱۹

اعتراض هزاران کارگر هندی به تمدید مدت قرنطینه عمومی

هزاران کارگر روزمزد هندی که پس از قرنطینه بیکار شده‌اند به تصمیم دولت هند مبنی بر تمدید قرنطینه اعتراض کردند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، هزاران کارگر مهاجر روزمزد که از زمان آغاز قرنطینه در هند (حدود 21 روز پیش) در شهرهای مختلف سرگردان شده‌اند نسبت به تصمیم تازه دولت اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بمبئی از تجمع هزاران کارگر مهاجر مقابل ایستگاه راه آهن این شهر خبر داده و تاکید کرد: کارگران به تمدید مدت قرنطینه و نبود قطار برای بازگشت به منازلشان معترض بودند.

روزمزد بودن کارگرانی که از شهرهای کوچک تر به شهرهای بزرگ مهاجرت می کنند باعث شده تا شیوع کرونا و تعطیلی بازارها مشکلات فراوانی برای آنها به وجود بیاورد.

این کارگران مدت ها است تلاش می کنند به منازلشان در شهرهای کوچک تر بازگردند ولی نبود وسیله حمل و نقل تردد آنها را با مشکل مواجه ساخته است.

پلیس مدعی است 700 نفر از این افراد شناسایی شده اند و به دلیل تخطی از قوانین قرنطینه عمومی تحت پیگیرد قرار دارند.

پلیس بمبئی ساعاتی پس از تجمع این افراد آنها را متفرق کرده و به اعتراضات آنها خاتمه داده است با این حال صدها هزار کارگر مهاجر در شهرهای مختلف هند مشکلاتی مشابه دارند.

نیروهای امنیتی هند معتقدند عده‌ای با انتشار اخبار غیر واقعی تلاش دارند آرامش جامعه را به هم بزنند و سبب ایجاد ناآرامی شوند.

تعداد بیماران کرونا در هند به 11 هزار و 439 نفر رسیده است و تاکنون 377 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

برخی رسانه های هند در تلاش هستند تا مسلمانان این کشور را عامل گسترش کرونا معرفی کرده و از این شرایط برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان استفاده کنند.

حمایت بازیگر مشهور هندی از 25 هزار خانواده بی بضاعتخودکشی مسلمان هندی در پی عدم اعلام نتیجه آزمایش کرونادانشمندان هندی متهم کردن مسلمانان به انتشار کرونا را بی‌اساس دانستند

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار هند ویروس کرونا اخبار هند هزاران کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا