Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأمور تشکیل کابینه در عراق در گفت‌و‌گو با تعدادی از خبرنگاران گفت که وی نخست‌وزیر بحران است و عصای جادویی برای مقابله با چالش‌های پیش رو را ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصطفی الکاظمی» مأمور تشکیل کابینه در عراق،‌ امروز (چهارشنبه)، در گفت‌و‌گو با برخی خبرنگاران گفت که او «نخست‌وزیر بحران» است و با بیان اینکه برای حل چالش‌های پیش‌روی کشور عراق «عصای جادویی» ندارد، تلاش کرد، انتظارات را از دولت احتمالی خود بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبگاه خبری «بغداد الیوم»، مأمور تشکیل کابینه در عراق در این ارتباط گفت: «من و همانطور که همه می‌دانند منتخب [مردم] نیستم و بر پایه انتخابات صندوق‌های رأی برای این پست انتخاب نشدم؛ این مسئولیتی است که فراکسیون‌های سیاسی من را نماینده آن کرده‌اند و این مسئله مسئولیت من را در قبال تهدید‌ها و چالش‌ها دو چندان می‌کند».

الکاظمی با اشاره به اینکه مقابله با چالش‌ها نیازمند تلاش است،‌ اعلام کرد که نام اعضای کابینه آماده است و اکنون وی در صدد مذاکره با فراکسیون‌های سیاسی است تا بتواند رأی اعتماد را در اسرع وقت به دست بیاورد و کار خود را طبق اولویت‌های مهم‌تر آغاز کند.

 

در حال تکمیل...

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: الکاظمی بحران عراق کابینه مأمور تشکیل کابینه عصای جادویی مأمور تشکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم

وزیر حمل و نقل اسرائیل که همزمان عضو کابینه جنگ این رژیم است، در اظهاراتی حمله روز ۱۹ آوریل اسرائیل به ایران را تایید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی " جروزالم پست"، "میری رگو" وزیر حمل و نقل و یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل حمله ۱۹ آوریل به ایران را تایید کرد و گفت:" با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران هم پیام را دریافت کرد و جهان هم فهمید که اسرائیل یک بازنده نیست. "

این وزیر اسرائیلی شامگاه شنبه در مصاحبه با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل این مطلب را بیان کرده است. اظهارات این وزیر اسرائیلی نخستین موضع رسمی رژیم اسرائیل درباره حملات منتسب به این رژیم علیه ایران است.

پیشتر رسانه‌های غربی در گزارش‌هایی ادعا کرده اند که اسرائیل در بامداد ۱۹ آوریل حمله‌ای را به یک پایگاه نظامی در اصفهان انجام داده و رادار اس ۳۰۰ مستقر در پایگاه شکاری اصفهان را منهدم کرده است.

ایران چنین حمله‌ای را تکذیب کرده و تاکید کرده ۳ کوادکوپتر در آن شب در اطراف اضفهان را با پدافند هوایی سرنگون کرده است. کوادکوپتر‌هایی که به گفته حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران، شبیه اسباب بازی‌های کودکان است.

دیگر خبرها

  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند