Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار مخاطبان کنسرت‌های آنلاینِ نوروزی نشان می‌دهد که برخی از این اجراها بیشتر از ۹ میلیون مخاطب داشته است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رویداد «نوروزخانه» را شهرداری تهران برای روزهای شیوع کرونا برگزار کرد. رویدادی که از همان ابتدا حاشیه‌های بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شب کنسرت‌هایی در برج میلاد برای صندلی‌های خالی برگزار می‌شد و حاصلش به صورت آنلاین برای مخاطبانِ مانده در خانه پخش می‌شد.

ماجراهای کنسرت آنلاینِ لیان و جناب خان / از جلب نظر صداو سیما تا درخواست از دزدان

حاشیه‌ها از همان روزِ اول گریبان این رویداد را گرفت و تا همین اواخر هم ادامه داشت. مهمترین حاشیه اما آمارهایی است که از سوی پلتفرم پخش این کنسرت‌ها اعلام می‌شد. در روزهای گذشته گزارش‌هایی در خبرگزاری تسنیم منتشر کردیم و این آمارها را به چالش کشیدیم.

ظهر امروز اما بالاخره با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، پلتفرمی که پخش کنسرت‌های آنلاینِ ‌«نوروزخانه» را برعهده داشت، لیستی رسمی و کامل از میزان بازدیدهای انجام شده از هر کنسرت را به تفکیل اعلام کرد. نگاهی به این آمارها هر بیننده‌ای را متعجب خواهد کرد.

"نوروزخانه" را متوقف کنید / شهرداری برای شیوع کرونا پول خرج می‌کند!

براساس آماری که به خبرنگار تسنیم ارائه شده؛ کنسرت‌های علی زندوکیلی با مجموع 9 میلیون و 456 هزار و 893 بازدید رکورددار کنسرت‌های آنلاین است.

کنسرت گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان با مجموع 9 میلیون و 344 هزار و 723 بازدید در رده دوم قرار دارد. البته کنسرت گروه «لیان» بازپخش هم داشته که در هنگام بازپخش هم 2 میلیون و 923 هزار و 629 بازدیدکننده داشته است.

کنسرت روزبه بمانی با بیش از 8 میلیون بازدید کننده و کنسرت مهدی جهانی با بیش از هفت میلیون بازدید کننده؛ از پربیننده‌های کنسرت آنلاین بوده‌اند.

آمار بالایی که در تعداد مخاطبانِ «نوروزخانه» اعلام شده یا واقعیتی بزرگ است که می‌تواند صنعتِ موسیقی را برای همیشه در ایران با تحولی بزرگ مواجه کند یا اینکه آماری اشتباه و دروغی بزرگ است که به خورد مخاطبان داده شده است.
شاید بهتر است که شبکه تیوا، مدارکِ اثبات این آمار را هم منتشر کند تا خیال همه بابت این اتفاق بزرگ راحت شود و به همه اثبات شود که اتفاقی بزرگ در عرصه موسیقی ایران رخ داده است.

در ادامه لیست تمام پلتفرم‌هایی که علاوه بر تیوا، کنسرت‌های آنلاینِ «نوروزخانه» را پوشش داده‌اند ارائه می‌شود. این لیست هم از طرف شبکه تیوا ارائه شده است.

انتهای پیام/

R33357/P1439/S1430,4,40/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنسرت های آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم