Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@03:04:56 GMT

سحر تبر در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۱۵۲۲

پیام درفشان وکیل مدافع سحر تبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت موکل خود (سحر تبر) گفت: موکلم که به دلیل وجود علائم ابتلا به کرونا در بخش قرنطینه زندان زنان شهرری به سر می‌برد، به دنبال وخامت حالش روز گذشته به همراه چند تن دیگر از زندانیانی که وضعیت مشابه داشتند (سه‌شنبه) به بیمارستان سینا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: در بیمارستان سینا از موکل بنده و سایر زندانیان آزمایشات مرتبط با ویروس کرونا از جمله انجام سی تی اسکن از ریه به عمل آمده و پزشکان ضمن اعلام مثبت بودن آزمایش کرونای موکلم، گفتند که هر دو ریه وی درگیر شده است و بر همین اساس او را در بیمارستان سینا بستری کرده‌اند.

درفشان اضافه کرد: رئیس قوه قضاییه پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات مفیدی صادر کرد که منجر به آزادی بسیاری از زندانیان و مدیریت بحران کرونا در فضای زندان‌ها شد، اما متأسفانه تعداد قابل توجهی از اشخاص بازداشتی که هنوز برای آن‌ها حکم محکومیت صادر نشده قابلیت برخورداری از مرخصی را ندارند و رئیس قوه قضاییه نیز در این ارتباط، دستورات خوبی مبنی بر تبدیل قرار بازداشت و پذیرش وثایق این دسته از زندانیان صادر کرده است.

این وکیل دادگستری گفت: با این حال متاسفانه قضات برخی شعب بر خلاف دستور رئیس قوه قضاییه اقدام به تبدیل قرار بازداشت زندانیان نکردند و در شرایط فعلی تعداد قابل توجهی از زندانیان به صورت بلاتکلیف در زندان به سر می‌برند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد