Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:19:51 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۲۷ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۳۹۵

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۲۷ فروردین

واکنش رییس جمهور به انتشار گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷/ تاکید بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس/ رونمایی از سامانه هوشمند و ۱۰۰ درصد ایرانی تشخیص لحظه ای کرونا «مستعان» و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

همه به گزارش دیوان محاسبات پاسخ ارایه کنند/در نظارت بر بودجه خودی و غیر خودی نداریم

به گزارش ایسنا، واکنش رییس جمهور به انتشار گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت در رابطه با این گزارش گفت: چون من بخشی از گزارش را شنیدم و دیدم که اشکالاتی وجود دارد، همه دستگاه ها باید پاسخ دهند؛ این به معنای آن نیست که دولت از نظارت بدش می آید؛ خیر، بلکه ما خیلی از نظارت خوشمان می‌آید و از آن استقبال می‌کیم اما می‌گوییم نصفه و نیمه کار نکنیم.

وی افزود: نظارت انجام شود، اما بصورت عام؛ چراکه  اینجا خودی و غیر خودی نداریم؛ بلکه همه خودی هستیم  و هر که از بودجه استفاده می‌کند خودی است.

گزارش دیوان محاسبات درباره ارز تخصیصی برای واردات کالا در سال ۹۷ در شعبه اختصاصی بررسی می‌شود

در همین رابطه با دستور رییس قوه قضاییه به دادستان تهران، مقرر شد که گزارش رییس دیوان محاسبات در مورد ارز تخصیصی برای واردات کالا در سال ۹۷ در شعبه اختصاصی به صورت ویژه بررسی می‌شود.

آموزش و پرورش هرچه سریعتر وضعیت مدارس را تعیین تکلیف کند

تاکید یک نماینده مردم تهران بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس از سوی آموزش و پرورش هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

سیده فاطمه حسینی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، گفت: تجربه دوماه اخیر و آموزش دانش آموزان بر پایه فضای مجازی نشان داده که نمی توان آموزش را تنها در این فضا متمرکز کرد و دانش آموزان نیازمند حضور در مدارس و کلاس های درس هستند.

خطر کرونا کم نشده؛ کشور به شرایط عادی بازنگردد

خبر بعدی، اظهارات بهروز بنیادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بود که بازگشت کشور به شرایط عادی و افزایش ترددها به خصوص در شهرهای بزرگ را غلط دانست.

وی گفت: باید شرایطی فراهم شود که مردم تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند نه این که شرایط به حالت عادی برگشته و شاهد آغاز به کار کسب و کارها باشیم.

دیگر اخبار و نظرات مرتبط با موضوع شیوع ویروس کرونا را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

هشدار سناتور آمریکایی درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا بر گسترش شیوع کرونا در ایران و فراتر از آن

بیشترین آسیب اقتصادی کرونا برای کشاورزان است

ویروس کرونا تیر خلاصی بر شقیقه عصر روشنگری است

مردم یاری‌رسان حاکمیت برای غلبه بر بحران کرونا باشند

نهادهای بهداشتی باید درباره ازسرگیری سفرهای زیارتی به عراق تصمیم بگیرند

ایران مفتخر به همراهی و همدلی مردم در بحران‌هاست

جامعه مدنی در شرایط بحرانی نقش مهمی در کمک به دولت دارد

پسا کرونا فرصت بازسازی حکمرانی‌ها برای ارتقای خدمات بدون تبعیض به شهروندان است

کرونا نشان داد قدرت ساختگی نظام بهداشت و درمان غرب تبلیغات بوده است

بخشنامه فعالیت بخش‌‎های مختلف قضایی به‎ منظور پیشگیری از شیوع کرونا

***

رونمایی از سامانه هوشمند و ۱۰۰ درصد ایرانی تشخیص لحظه ای کرونا «مستعان»

خبر پربازدید بعدی، رونمایی از سامانه بومی هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا با نام «مستعان» با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای اولین بار در دنیا به همت متخصصان توانمند بسیجی کشورمان ساخته شده است.

سامانه هوشمند مستعان توسط بسیجیان دانشمند و با اخلاص تولید شده است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این مراسم گفت: این دستگاه پدیده علمی و فناوری نوظهور و منحصر به فردی است که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور توسط تعدادی از بسیجیان دانشمند و با اخلاص تولید شده است.

وزیر کار ابلاغیه تعیین حداقل دستمزد کارگران را اصلاح کند

درخواست یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اصلاح ابلاغیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال جاری هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

خبرهای دیگر در رابطه با دستمزد کارگران را نیز میتوانید در لنیک های زیر بخوانید.

انتقاد «کواکبیان» از عدم قرائت بیانیه ١٨٠ نماینده درباره تعیین حداقل دستمزد کارگران

بیانیه نمایندگان مجلس در مورد ضرورت تجدیدنظر در دستمزد کارگران

ایرادات ۲۸ نماینده به نحوه تعیین دستمزد کارگران در تذکری به «شریعتمداری»

 به معیشت معلمان و کارگران توجه کنید

***

تشکیل جلسات مجازی مجلس یازدهم برای بررسی اولویت‌های کشور

زهره سادات لاجوردی، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از تشکیل جلسات مجازی مجلس یازدهم برای بررسی اولویت‌های کشور خبر داد و گفت: بیش از دو هفته است که مجلس یازدهم را به صورت مجازی تشکیل داده‌ایم تا درباره اولویت‌های کشور بحث کنیم.

این خبرهم از پر بازدید های امروز بود.

شتاب در کمک مومنانه

خبر بعدی، گزارش ایسنا با عنوان "شتاب در کمک مومنانه" با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره شکل گیری رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه در ماه مبارک رمضان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستمزد کارگران گزارش تفریغ بودجه97 دستمزد کارگران مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید.   وی افزود: انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد؛ همچنین انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد. در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.   وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به مبلغ ۳ میلیارد دلار به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند، البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح است.   وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است. این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.   وحیدی هم در پاسخ به سوال که تکلیف حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات با تصویب لایحه دولت برای تشکیل استان تهران شرقی و غربی چه می‌شود، گفت: بحث طرح استان تهران شرقی و تهران غربی مورد بررسی است، هرچند باید مراحل بررسی و قانونی شدن این لایحه انجام شود، در صورت به نتیجه رسیدن هم ری و شمیرانات همچنان در حوزه تهران باقی خواهند ماند.     باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد