Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:44:16 GMT

روزآمدی و هوشمندسازی در ناجا با جدیت در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۳۴۲۵

روزآمدی و هوشمندسازی در ناجا با جدیت در حال پیگیری است

رئیس مرکز عملیات بازرسی نیروی انتظامی گفت: روزآمدی و هوشمندسازی در ناجا با جدیت در حال پیگیری است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار فرامرز اخلاقی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه انتظامی استان مرکزی برضرورت دقت در بازرسی و نظارت در مجموعه پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: بازرسی، نظارت و کنترل شیوه مناسب برای حصول اطمینان از تحقق اهداف سازمانی است و نظارت و کنترل کار آمد و اثربخش مستلزم شناخت از سازمان، وظایف، برنامه ها و فعالیت های مربوط به آن و از تاکیدات در برنامه های نظارتی و صیانتی در نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ آشنایی به وظایف مدیریت از جمله نظارت وکنترل به عنوان حلقۀ نهایی زنجیره وظایف مدیران، نقش تعیین کننده‌ای در تحقق رسالت و اهداف سازمان داشته و به فرماندهان و مدیران برای اثربخشی، برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت فعالیت‌ها موثر است.

رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا عنوان کرد: در توجه به رویکرد نظارت و کنترل کارشناسی در حوزه ماموریت‌های مهم حوزه نظم و امنیت اجتماعی مولفه‌هایی مورد توجه است که  با نظارت و کنترل می‌توان از نقاط ضعف یا قوت در پیشرفت یا بروز انحراف در برنامه ها آگاه شد و فعالیت ها را در مسیرهای پیش بینی شده هدایت کرد.

وی ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر و موثر را شرط ضروری اجرای بهترین برنامه‌ها و طرح ها است به طوری که بازرسی در نیروی انتظامی به عنوان چشم بینا و بازوی توانای مدیریت، وظیفه دارد بر همۀ اجزا و ارکان سازمان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نظارت داشته باشد و جریان امور را مورد ارزیابی قرار داده و فرماندهان را به طور مستمر از روند امور، چگونگی اجرای قوانین و مقررات و برنامه ها آگاه سازد.

اخلاقی خاطرنشان کرد: جا دارد از اثربخشی برنامه‌های نظارتی و صیانتی و اجرای بهینه برنامه‌های طرح‌های نوروزی و برنامه‌های قرارگاه‌های پدافند زیستی و بهداشت و درمان امام رضا(ع) در مجموعه انتظامی استان مرکزی تقدیر کنیم، کارشناسان بازرسی به عنوان ناظران برنامه های راهبردی در سازمان باید به اصول، مبانی و روش‌های صحیح بازرسی و نظارت و بهره برداری از آن، واقف و آگاه باشند که این مهم در نیروی انتظامی با نگاه جامع و کارشناسی دقیق به موضوعات در بازه‌های زمانی مختلف  دنبال می شود.

رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا اضافه کرد: تداوم تلاش‌ها و هدف‌گذاری در رسیدن به چشم انداز استانداردهای پیش بینی شده و سنجش مستمر انجام ماموریت‌ها امری مهم بوده که ضرورت نظارت پیوسته بر فرایند امور و پیشرفت کارها، شناخت نقاط قوت و ضعف، اصلاح اشتباهات، تغییرات محیطی و اثرات آنها در پیشرفت سازمان و ... همه از عواملی هستند که اهمیت وجود کنترل را در نیروی انتظامی برای موفقیت و پایداری امنیت بدیهی و لازم می‌سازد.

فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قم با کمک نیروی انتظامی و دادستانی در حال انجام استعامل شهادت دو پرسنل نیروی انتظامی و طراح فرار از زندان سقز اعدام شدشهادت سرباز نیروی انتظامی در حمله افراد مسلح به هنگ مرزی مهران

وی افزود: همانطور که فرمانده معظم کل قوا تاکید فرمودند روزآمدی و تحقق هر چه مطلوب تر هوشمندسازی در ناجا برای توسعه خدمات کیفی به شهروندان امری ضروری است بنابراین با تکیه بر هوشمندسازی در انجام ماموریت‌ها به عنوان اصل و رویکرد محوری در برنامه ریزی ماموریت‌های پلیس، توجه به کنترل آینده نگر نیز به عنوان ضرورتی مهم در دستور کار بازرسی ناجا قرار گرفته است.

اخلاقی بیان کرد: با این نگرش که پیش از شروع عملیات‌ها و توامان با کنترل بازخوردی از نتیجه کارها و کنترل فعالیت‌ها در حین انجام مسئولیت‌ها انجام می پذیرد، با تاکید بر اطلاعات دقیق و روزآمد، نگرش پیشگیرانه مورد توجه بوده تا بتوان به بهترین شکل در پیشگیری از بروز مشکلات پیش بینی و برنامه ریزی کرد.

رئیس مرکز عملیات بازرسی ناجا با اشاره به تلاش پلیس در روند اجرای طرح‌های عملیاتی متعدد پدافند زیستی در مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: همچنان که در استان مرکزی نیز مشهود است،‌ اثربخشی و کارکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح‌ها رضایت مندی آحاد جامعه و مسئولان را به همراه داشته و پیام‌های قدردانی از کارکنان ناجا، بازتاب گسترده  و اثرگذاری بالایی در ارتقاء روحیه و تاکید بر کیفی سازی هر چه مطلوب تر برنامه های اجرایی پلیس داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی و سنجش مستمر کارکنان از قابلیت ها، توانمندی ها و صفات برجسته متکی بر معنویت و بصیرت دینی خود بر اساس ارزش های مورد انتظار به شکلی که منجر به اصلاح، بهبود و ارتقاء شایستگی های فردی و سازمانی شود، از سیاست های تدوینی خودارزیابی در نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/711/ی

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظارت و کنترل بازرسی ناجا ماموریت ها فعالیت ها برنامه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت:‌ پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

رادان همچنین گفت: برابر گزارش های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان