Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رستمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از خیرین اظهار داشت: خیران گلپایگانی در این روزهای سخت کرونایی با کادر پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان همراهی و همکاری خوبی داشتند.

اهدای ۳۵ میلیون تومان به بخش کرونایی

وی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهرستان برخی خیرین با اهدای ماسک، دستکش، گان، لباس سرهمی، بسته‌های بهداشتی به پرسنل بیمارستان، توزیع میان وعده به بخش‌های ویژه بیمارستان، محلول ضدعفونی کننده، اهدای ۳۵ میلیون تومان به پرسنل بخش کرونایی، شبکه بهداشت و درمان گلپایگان را یاری کردند که جمع این کمک‌ها بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: پس از اعلام کمبود تجهیزات در بیمارستان امام حسین (ع) خیرین در «قالب پویش مهربانی» تاکنون مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان به حساب انجمن خیریه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان واریز کردند که تجهیزات مورد نیاز بیمارستان خریداری خواهد شد.

تقبل خرید تجهیزات بیمارستان از سوی خیر گلپایگانی

وی گفت: محسن طارمی از خیرین والامقام گلپایگانی با اعلام آمادگی برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام حسین (ع)، خرید دو دستگاه مونیتور پرتابل و دو دستگاه ونتیلاتور ثابت به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد دادیم که این خیر نیز پذیرفت.

رستمی تاکید کرد: شهروندان با در خانه ماندن، رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از تردد غیرضروری و ثبت نام در سامانه سلامت و همکاری با مراقبین بهداشت و درمان در طرح غربالگری کادر درمانی را یاری کنند.

فوت یک گلپایگانی در اثر مصرف الکل

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از فوت یک نفر و مسمومیت فرد دیگری در گلپایگان در اثر مصرف الکل خبر داد و گفت: شهروندان به هیچ وجه از مصرف الکل برای مصونیت در برابر بیماری کرونا استفاده نکنند چراکه پایه علمی ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصحاب رسانه بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان فوت ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهداشت و درمان گلپایگان شبکه بهداشت و درمان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند