Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوری که مقر آن در لندن قرار دارد از درگیری‌های شدید میان افراد مسلح وابسته به عشیره الجیسات و شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شمال سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح وابسته به عشیره الجیسات و شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شهر جرابلس تحت کنترل ارتش ترکیه در شهر جرابلس در حومه شمال شرقی حلب در شمال سوریه به شدت با یکدیگر درگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع سوری اعلام کردند: علت درگیری ها هنوز مشخص نیست اما شماری از طرفین در این درگیری ها زخمی شده اند.

این در حالی است که منابع سوری روز گذشته هم از درگیری های مشابهی در ناحیه جندیرس در عفرین در شمال حلب خبر داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد