Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی با بیان اینکه کانون های مساجد یک نهاد مردمی است و کمک رسانی هم جزء دغدغه های آن می باشد، گفت: در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا کانون علی ابن ابیطالب(ع) در کارگاهی خانگی ماسک تولید می کند.

«مسعود قاسمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: کانون های مساجد در کنار فعالیت های فرهنگی و معنوی خود هر زمان نیاز باشد هرگونه کمک و همیاری را انجام می دهند و اکنون هم در بحران کرونا عزم خود را برای مقابله و کمک رسانی به مردم جزم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون علی ابن ابیطالب(ع) افزود: در شرایط فعلی جامعه که تمامی دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از ویروس کرونا هستند، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هم دوشادوش مردم به‌ صورت جهادی درحال فعالیت هستند و با بالاترین سطح توانایی خود اقدام به رفع موانع و مشکلات مردم می کنند.

 

وی اظهارداشت: پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا را مهمترین و اولویت دارترین مسئله کشور دانست و ادامه داد: برای مقابله با این شرایط دشوار همراهی مردم را می طلبد تا با رعایت نکات بهداشتی با یک بسیج همگانی این ویروس ریشه کن شود.

 

قاسمی با بیان اینکه قربانی گوسفند و توزیع، ضد عفونی تمامی محله از دیگر اقدامات این کانون است، ادامه داد: به گفته مسئولان در زمان حاضر بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس در خانه ماندن و به حداقل رساندن مراودات اجتماعی و خانوادگی است.

 

مدیرکانون علی ابن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه جوانان مسجدی در راستای کمک به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایط به وجود آمده هرکس در حد توان و با توجه به امکانات موجود وظیفه دارد در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری اقداماتی را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: جایگاه مردمی و کارکردهای اجتماعی مساجد موجب شد تا امروز این اماکن مقدس سنگر مقابله با شیوع ویروس کرونا و از یک سو به جبهه تولید ماسک تبدیل شده و از سوی دیگر از طریق اطلاع‌رسانی در قالب مباحث فرهنگی و اجتماعی به تبیین راه‍کارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا بپردازند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی کانون علی ابن ابیطالب ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در این کارگاه آموزشی که با حضور رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهگر ها و مدیران خانه های بهداشت کارگری استان برگزار شد، با بیان اینکه سلامت روحی، جسمی و روانی کارگران در بهره وری و راندمان کارگاه ها و کارخانجات تاثیر گزار است، بهگران و مدیران خانه های بهداشت کارگری را سفیران سلامت وزارت کار در کارگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی خواند و اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی کم هزینه تر از درمان است و باید بیشتر در این حوزه فعالیت نمود.

پیشکاری به رسالت خانه های بهداشت کارگری در سلامت کارگران اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی مقوله ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت محیط در بین جامعه به ویژه جامعه کار و تولید کشور شد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه کشور نیازمند تلاش کارگران است و چرخه های اقتصادی هر جامعه به دست کارگران به حرکت در خواهد آمد، اظهار داشت: آموزش و توانمند سازی کارگران و آگاهی آنان نسبت به حق و حقوق خود از اولویت ها و وظایف وزارت کار است که در این زمینه مدیریت امور اجتماعی با تلاش شبانه روزی و کار جهادی بستر آموزش و توانمند سازی کارگران و کارفرمایان را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از بهگر های برتر واحد های تولیدی و صنعتی استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901404

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان