Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۷۰ درصد اصناف کم‌خطر استان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، کد بهداشتی لازم برای شروع و ادامه فعالیت را دریافت کرده‌اند.

رضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: پس از شروع مجدد فعالیت‌های واحدهای صنفی و صنعتی، صنوفی که مجاز به فعالیت هستند موظف به اجرایی کردن پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صنوف کم‌خطر باید با مراجعه به سامانه سلامت، نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند، بیان داشت: صنوف کم‌خطر می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و پس از دریافت کد بهداشتی و نصب آن در محل کار، فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی دریافت کد بهداشتی را به منزله تعهد اصناف برای رعایت سلامت فردی و پروتکل‌های بهداشتی دانست و تصریح کرد: با صنوف کم خطر در صورتی که نسبت به دریافت کد بهداشتی خود اقدام نکنند برخورد می‌شود.

علیزاده با اعلام اینکه امروز آخرین مهلت نام‌نویسی صنوف کم‌خطر در سامانه سلامت برای دریافت کد بهداشتی است، عنوان کرد: اصناف کم‌خطر تا پایان امشب (پنجشنبه) فرصت دارند کد رهگیری بهداشتی واحد صنفی خود را دریافت کنند در غیر این صورت از ادامه کسب آن‌ها جلوگیری و محل کسب طبق مقررات پلمب خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۷۰ درصد اصناف کم‌خطر استان کد بهداشتی لازم برای شروع و ادامه فعالیت را دریافت کرده‌اند، مطرح کرد: هشت گشت متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، سازمان صمت و نماینده اصناف بر روند اجرای کار نظارت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند مشاغل و صنوف پرخطر کماکان نباید فعالیت داشته باشند، اضافه کرد: برخی از اصناف پرخطر مانند آرایشگرها، مراکز بازی‌های کامپیوتری، تالار‌ها و غیره این روز‌ها متحمل خسارت‌های بسیاری شده‌اند که لازم است با تصمیمات مقتضی مورد حمایت قرار گیرند.

علیزاده با اشاره به تعریف نشدن کد برخی از صنوف در این سامانه، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان قرار شد این اصناف از طریق کد اتحادیه خود در این سامانه نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی اصناف رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی علیزاده طرح فاصله گذاری هوشمند دریافت کد رهگیری صنوف کم خطر صنوف پرخطر دریافت کد بهداشتی پلمپ واحد صنفی اصناف خراسان جنوبی دریافت کد بهداشتی صنوف کم خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

تمرکز ویژه روی پروژه راه آهن استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و پول سه محموله نفتی در شریان خط آهن استان در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت