Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با بیان اینکه بازرسی جهت جلوگیری از تجمع‌ها در اماکن پرتردد به‌صورت مستمر انجام می‌شود گفت: بیش از ۷۰۰ واحد صنفی متخلف در اندیمشک به دلیل عدم تمکین به ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا پلمپ شدند.

«سید قدرت‌الله موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه اندیمشک دارای بیش از پنجهزار واحد صنفی است اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ واحد صنفی در این شهرستان در راستای برنامه کنترل ویروس کرونا توسط کارگروه اتاق اصناف، بسیج اتاق اصناف، اماکن، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و درمان، اداره صمت و اداره تعزیرات پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان مکان‌های پرتردد، اماکن مسقف و پاساژها تعطیل هستند افزود: در این راستا بازرسی از بازار و پاساژهای اندیمشک به‌طور مستمر صورت می‌گیرد که ضمن اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه ثبت‌نام در سایت مرکز سلامت محیط کار، از ادامه فعالیت اصناف پرخطر جلوگیری می‌شود.

 

وی اذعان داشت: مشاغل پرخطر همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم‌خطر خصوصی، دولتی، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

 

موسوی تصریح کرد: در ایام نوروز و یک هفته پیش از آن در راستای تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان اقلام ضروری از جمله برنج، گوشت منجمد، شکر، پرتقال و سیب با نرخ مصوب در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک توزیع شد.

 

وی سرکشی از کارگاه‌های تولید ماسک در سطح این شهرستان و تقدیر از نیروهای مردمی در این کارگاه‌ها و نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک به طور مستمر بر بازار و واحدهای صنفی به‌منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد و اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا با حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک به صورت کتبی اعلام کنند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک خاطر نشان کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری رزمایش کمک مومنانه و طرح مواسات، کلیه دستگاه‌ها و ادارات در این امر مهم سهیم هستند که در همین راستا برخی از اقلام مورد نیاز این طرح توسط اداره صمت اندیمشک با نرخ مناسب و پایین تر از نرخ بازار تهیه و در اختیار دستگاه‌های زیربط قرار می‌گیرد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه طرح مواسات ویروس کرونا پلمپ واحد صنفی متخلف اداره صنعت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم