Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد اقبالی گفت: متاسفانه عده ای سودجو با راه اندازی سایت های جعلی سعی در کسب اطلاعات مردم دارند در حالی که سرپرستان خانواده برای دریافت تسهیلات باید صرفا شماره v.refah را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تیتریک، رئیس پلیس فتای استان البرز همزمان با فعال شدن سامانه دریافت وام یک میلیون تومانی، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه ثبت نام برای دریافت تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری یا ثبت نام در وب سایت خاصی ندارد مردم باید مراقب سوء استفاده افراد سودجو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهگ محمد اقبالی تبلیغات پیامکی را دام کلاهبرداران برای کاربران و مردم دانست و افزود: متاسفانه عده ای سودجو با راه اندازی سایت های جعلی سعی در کسب اطلاعات مردم دارند در حالی که سرپرستان خانواده برای دریافت تسهیلات باید صرفا شماره v.refah را مورد توجه قرار دهند.    وی با اشاره به اینکه سرپرستان خانوار می توانند کد ملی خود را به شماره 6369 پیامک کنند، اظهار داشت: هوشیاری کاربران درباره جرائم سایبری مسئله ای است که این روزها با توجه به افزایش شگردهای کلاهبرداری باید مورد توجه مردم قرار گیرد و مردم می توانند در صورت مشاهده اخبار جعلی آن را با شماره تماس ۰۲۶۲۱۸۲۷۱۲۵ در میان بگذارند.    رئیس پلیس فتای استان البرز در خاتمه ضمن هشدار به ادمین کانال های تلگرامی برای اطلاع رسانی صحیح اخبار،  CVV2، تاریخ انقضا، رمز دوم و شماره کارت بانکی را از جمله اطلاعاتی دانست که همواره مورد سرقت کلاهبرداران قرار گرفته و زمنیه برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی مردم را فراهم می کند.        انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیانی صبح دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای به صورت سیستمی از طریق سامانه توزیع سبوس گندم به تشکل‌های دامی، کارخانجات خوراک‌دام و واحدهای صنعتی دامپروری اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۲۰ هزار تن از سبوس استحصالی کارخانجات آردسازی استان توسط تعاونی‌های دامی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار دامداران و ۱۰ هزار تن در اختیار کارخانجات خوراک دام برای تبدیل به کنسانتره دامی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: حدود ۳۳ هزار تن کنسانتره دامی در استان تولید و توزیع شده است.

سیروس امامی مسؤول بخش تغذیه دام جهاد کشاورزی استان کردستان نیز اظهار کرد: هدف از توزیع سبوس کاهش هزینه‌های تولید و کمک به دامداران و بهره‌برداران است و تمامی تعاونی‌ها و عوامل خرید سبوس خود را با مباشرت اتحادیه دامداران و از طریق سامانه خریداری کرده و دامداران روستایی می‌توانند با مراجعه به تعاونی‌ها نسبت به تأمین سبوس موردنیاز خود اقدام نمایند.

کد خبر 6097929

دیگر خبرها

  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان