Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@11:00:40 GMT

جوبایدن: آرزو میکنم ترامپ حرف نزند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۲۲۳

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از دونالد ترامپ بابت تصمیمش برای عدم استفاده از ماسک در بحبوحه شیوع کروناویروس انتقاد کرد و به حامیانش گفت که خودش بدون ماسک قدم به بیرون نمی‌گذارد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری هیل، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت: آرزو دارم او از صحبت کردن دست بکشد و اجازه دهد تا متخصصان صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بدون استفاده از ماسک از این خانه بیرون نمی‌روم. من حتی بدون زدن ماسک برای صحبت با عوامل سرویس مخفی به حیاط هم نمی‌روم. خیلی مهم است.

او افزود: ما وظیفه‌ای داریم. ما وظیفه داریم که مسوولیت‌پذیر باشیم. شبیه آن است که شما خودرویی داشته باشید اما نتوانید بیش از ۹۰ مایل در ساعت آن را برانید. خب چرا اینگونه است؟ چون ممکن است مردم کشته شوند.

ترامپ اوایل همین ماه گفت دولتش به آمریکایی‌ها توصیه می‌کند از ماسک‌های خانگی یا وسایلی برای پوشاندن صورتشان برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ استفاده کنند اما گفت اجرای این توصیه داوطلبانه است. او افزود: شما می‌توانید این کار را انجام دهید. شما مجبور به انجام آن نیستید. من انتخاب کردم که این کار را نکنم اما ممکن است برخی از برخی بخواهند این کار را انجام دهند و این هیچ مشکلی ندارد. منبع: ایسنا برچسب ها: جوبایدن ، ترامپ ، حرف زدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جوبایدن ترامپ حرف زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​

تین نیوز

شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه شنبه شب پیش بینی های بد سرمایه گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده های میلیون ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!