Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:12:56 GMT

توزیع ۴۲۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی توسط سپاه الغدیر یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۴۲۲۴

توزیع ۴۲۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی توسط سپاه الغدیر یزد

ایسنا/یزد جانشین سپاه الغدیر یزد با بیان این‌ که شیوع ویروس کرونا در جهان، تفاوت‌های تمدن نوین اسلامی و تمدن غرب را به رخ جهانیان کشید، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سپاه الغدیر شش هزار بسته کمک معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

سرهنگ «حسین زارع‌کمالی» ظهر امروز ۲۸ فروردین در نشست خبری که به اعلام برنامه‌های سپاه الغدیر در مقابله با شیوع کرونا برگزار شده، با اشاره به نقش خبرنگاران در مدیریت بحران شیوع کرونا، اظهار کرد: تقویت همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان از جلمه مهمترین دستاوردها و برکات شیوع کرونا در استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در جهان، تفاوت‌های تمدن نوین اسلامی و تمدن غرب به جهانیان نمایش داده شد.

جانشین سپاه الغدیر در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون بالغ بر ۱۷۰ هزار انواع ماسک و دستکش، ۱۰ هزار لیتر الکل و حدود ۱۵ هزار انواع ماسک توسط سازمان اطلاعات سپاه در یزد کشف شده است، گفت: با همکاری اطلاعات سپاه الغدیر تاکنون ۵۳۰۰ لیتر محلول ضدعفونی، ۴۰۰ دست لباس ایزوله ویژه کادر درمانی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تحویل داده شدند.

سرهنگ زارع کمالی ایجاد هفت نقاهتگاه توسط سپاه الغدیر در سطح شهرستان استان یزد را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و تصریح کرد: سه نقاهتگاه متناسب با نیاز کادر درمانی در شهرستان‌های یزد، میبد و اردکان وارد چرخه ارائه خدمت شدند و تاکنون ۲۰۰ بیماران مبتلا به کرونا را بستری کردند.

این مسئول بیان کرد: گندزدایی معابر و تجهیزات عمومی با مشارکت روزانه بالغ بر۳ هزار نفر نیروی بسیجی، برگزاری رزمایش پدافند میکروبی، به کار گیری ۸۰۰ نفر از نیروهای بسیجی برای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک و گان پزشکی با تولید روزانه ۶۰۰۰ هزار ماسک، از دیگر اقدامات انجام شده توسط سپاه الغدیر برای مقابله با شیوع کرونا در استان یزد است.

وی در ادامه با بیان این‌که خدمات بسیج و سپاه در مقابله با کرونا متنوع و مختلف است، خاطرنشان کرد: شش تیم از بسیج طلاب از ۱۴ فروردین بعد از کسب آموزش های لازم بحث غسل اموات کرونایی را در سطح استان یزد به عهده گرفتند.

جانشین سپاه الغدیر در پایان با اشاره به این‌که تاکنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی باه ارزش ریالی جهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط کارگروه آماد و پشتیبانی قرارگاه زیستی سپاه الغدیر تهیه و توزیع شده است، گفت: رزمایش«کمک مومنانه» که برابر دستور مقام معظم رهبری همزمان با سراسر کشور در استان یزد اجرا می‌شود با هدف کمک به نیازمندان تا ریشه کن کردن کامل ویروی منحوس و برطرف شدن مشکلات معیشتی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد کروناویروس سپاه الغدیر یزد سپاه الغدیر شیوع کرونا استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب