Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش 150 نفر از بسیجیان دیشموکی از زمان شیوع ویروس در طرح‌های مقابله با کرونا شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک؛ بیش 150 نفر از بسیجیان دیشموکی در طرح‌های مقابله با کرونا شرکت کردند.

کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک اقداماتی در خصوص مقابله با بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی و غربالگری، ضدعفونی معابر، اماکن و ادارات شهری و روستایی می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ادامه داد: این فعالیت‌ها و اقدامات بسیجیان تا زمان مهار قطعی بیمار کرونا ادامه خواهد داشت.

انصاری گفت: تاکنون بیش از 150 نفر از بسیجیان داوطلب در زمینه مقابله با بیماری کرونا با حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) همکاری مستمر و مداوم داشتند.

وی افزود: بسیجیان دیشموکی تاکنون برخی از  روستاهای با تراکم جمعیت حومه غربی و شرقی بخش  و همچنین در چند نوبت شهر دیشموک را ضدعفونی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ادامه داد: حوزه مقاومت بسیج دیشموک بر خود لازم و ضروری می‌داند به جهت کمک به سلامت مردم و مدافعان سلامت بخش دیشموک تا مهار کامل بیماری کرونا لحظه‌ای درنگ نکند و به فعالیت ادامه دهد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دیشموک حوزه مقاومت بسیج دیشموک نفر از بسیجیان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: ۲۲۰۰ گروه جهادی تخصصی و عمومی با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی نواحی توابع، توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی در توضیح برنامه‌ای این هفته، اظهار کرد: ۳۳۰ برنامه برای هفته بسیج از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی شده که تعدادی اجرا و تعدادی دیگر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های بسیج سازندگی طی دو سال اخیر، افزود: بسیج در کنار سایر وظایف و مأموریت‌ها در راستای حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است با محوریت بسیج سازندگی و با به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات در مناطق محروم و کم‌برخوردار اقدامات خوبی در بحث خدمت‌رسانی بی‌منت و باافتخار داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این سازمان در استان با به‌کارگیری ۲۲۰۰ گروه جهادی تخصصی و عمومی با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی نواحی توابع توانسته خدمات خوب و ارزنده‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار داشته باشد.

خزایی اضافه کرد: احداث و مرمت بیش از ۱۳۰۰ پروژه منازل نیازمندان، مساجد، غسالخانه‌ها، خانه‌های عالم روستایی، ساخت و مشارکت در ترمیم ۲۰۰ واحد کمیته امداد، آسفالت بیش از ۳۰ کیلومتر راه روستایی با مشارکت اداره کل راهداری استان، ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل نیازمندان و سایر امکان مورد هدف انجام شده است.

وی تصریح کرد: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی؛ ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، اهدای بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی بیش از ۱۷۰۰ زندانی جرایم غیرعمد، تهیه بیش از ۹۰۰۰ متر فرش سجاده‌ای برای مساجد روستایی و محلات کم‌برخوردار، نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی با هدف اشتغال پایدار به عنوان بخشی از خدمات این سازمان در حوزه غیر عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، اضافه کرد: سازمان بسیج سازندگی استان طی سال گذشته برای بیش از ۱۸۶۰ نفر شغل‌های خرد، خانگی و کارگاه‌های تولیدی پایدار ایجاد می‌کند.

خزایی در خصوص سهم بسیج سازندگی استان با اشاره به اعتبارات سال ۱۴۰۲ مربوط به جز ۲ بند «ب» تبصره ۱۶، گفت: تاکنون با پرداخت بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان تسهیلات توانستیم برای بیش از یک‌هزار نفر در استان شغل‌های پایدار ایجاد کنیم.

وی افزود: ایجاد ۱۵۰۰ صندوق قرض‌الحسنه و ۸۹ تعاونی بسیج از دیگر خدمات بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان انجام شده است.

کد خبر 751078

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری