Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@23:23:14 GMT

افزایش جانباختگان مسمومیت الکلی در فارس به ۹۷ نفر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۶۰۸۲

محمد جواد مرادیان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا ساعت ۸ صبح امروز، ۷۹۷ نفر به علت مسمومیت با الکل صنعتی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند که ۱۷ نفر بستری و از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و شایعه تأثیر مصرف الکل بر مقابله با این بیماری ۹۷ نفر در فارس، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان تاکید کرد: ویروس کرونا از طریق سیستم تنفسی وارد بدن می‌شود بنابراین مصرف الکل هیچ تأثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد، بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس کرونا، درمان خود قرنطینه کردن و در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی است.

مرادیان تاکید کرد: ویروس کرونا از طریق سیستم تنفسی وارد بدن می‌شود بنابراین مصرف الکل هیچ تأثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد، بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس کرونا، درمان خود قرنطینه کردن و در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی است.

* مهر

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت اقدام به تیراندازی کور می‌کند که بر اثر این تیراندازی که ۲ نفر از مهمانان عروسی که دو خانم ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است افزود: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

کد خبر 6089837

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان