Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر یک مؤسسه خیریه قرچک به حدود ۵۰۰ خانواده تحت پوشش اشاره کرد و گفت: در ایام کرونایی ۱۶۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش یک میلیون تومان به مستمری بگیران این مرکز اهداء شد.

مریم ساجدی مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه موسی‌ابن جعفر(ع) قرچکدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قرچک اظهار داشت: این مرکز در راستای اعتلای سیره عملی امیرالمومنین(ع) و با توجه به توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) و با پشتیبانی ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) به همت چند نفر از نیکوکاران تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با دیدگاه‌ تخصصی‌ و بررسی‌های کارشناسی شده و پژوهش در مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته است تا زمینه را برای خدمت‌گذاری هر بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

مدیر این مؤسسه خیریه ادامه داد: پرداخت مستمری ماهانه، توزیع غذای گرم و پذیرایی در مناسبت‌ها، ارجاع بیمار خانواده‌های نیازمند به پزشک و هزینه درمان آن، توزیع پوشاک و موادغذایی در هرماه، توزیع لوازم التحریر بمناسبت سال تحصیلی، اشتغال‌زایی و کاریابی مددجویان و کمک هزینه جهیزیه از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود و اولویت پذیرش مددجویان خانواده‌های ایتام، بدسرپرست، بی‌سرپرست، بیماران صعب العلاج و کمک هزینه جهیزیه است.

ساجدی به ۱۶۰ مستمری‌بگیر واجد شرایط و تحت پوشش اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ خانواده تحت پوشش مجموعه هستند که حدود ۱۶۰ بسته معیشتی و ارزاق هر کدام به ارزش یک میلیون تومان به این عزیزان در این ایام کرونایی اهداء شد.

وی با بیان اینکه سالانه ۷۰ جهیزیه بین خانواده‌های محروم توزیع می‌شود، یادآور شد: در طول سال به مناسبت‌های مختلف هم‌چون میلاد حضرت امام رضا(ع) ۳۵ جهیزیه به مناطق محروم کشور ارسال می‌شود که در این سه سال تقریباً ۵۰ نوعروس از منطقه قرچک با این کمک‌ها راهی خانه بخت شده‌اند.

مدیر این مؤسسه خیریه عنوان کرد: بچه‌های سرطانی سه سال تحت پوشش این خیریه هستند و کارهای درمانی آن‌ها انجام می‌شود و خانم هایی نیز با بیماری‌های صعب العلاج و تومر مغزی تحت پوشش بوده و ماهانه مبلغی برای هزینه درمانی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ساجدی بیان کرد: سعی می‌شود برای ایتام و خانواده‌هایی که بیمار دارند حامی بگیریم و خود شماره کارت آن‌ها به خیران داده می‌شود تا هر مبلغی که مد نظرشان باشند را مستقیم به حساب نیازمندان واریز کنند.

وی تأکید کرد: برای هر خانواده ۲ تا ۳ حامی داریم یعنی حدود ۵۰۰ نفر خیر در این مجموعه در حال حاضر وجود دارد.

مدیر این مؤسسه خیریه در پایان با تشکر از خیران و همراهی مسؤولان ابراز داشت: امیدوارم که روزی شاهد این باشیم که هیچ نیازمندی در این کره خاکی نباشد که بخواهیم برای آن‌ها کمکی جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده جهیزیه موسی آبشار عاطفه ها مؤسسه خیریه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند