Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان بورس با اشاره به هزینه لازم برای ثبت نام سجام و احراز هویت جهت دریافت کد بورسی گفت: دفاتر پیشخوانی که بیش از این رقم دریافت کرده اند، متخلف بوده و امکان ثبت نام را از دست می دهند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یاسر فلاح مدیر روابط عمومی سازمان بورس در اینستاگرام اعلام کرد: افرادی که برای ثبت نام سجام و احراز هویت جهت دریافت کد بورسی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنند نهایتاً عددی حدود 15 هزار تومان باید هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10 هزار تومان برای ثبت‌نام‌ سجام و 5 هزار تومان کارمزد دفاتر پیشخوان، دفاتر که بیش از این ارقام از مردم دریافت کرده‌اند، متخلف هستند. افرادی که با این مشکل مواجه شده اند شکایت را با شماره 6461 در میان بگذارند.

با این دفاتر پیشخوان برخورد خواهد شد و امکان ثبت نام سجام را از دست خواهند داد. همچنین هیچ الزامی از سوی دفاتر پیشخوان برای معرفی مردم به برخی شرکت‌های کارگزاری خاص هم وجود ندارد. سرمایه گذاران در انتخاب شرکت های کارگزاری بازار سرمایه کاملا مختار هستند.

اعلام زمان معاملات بزرگترین عرضه اولیه تاریخ بورس

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران بازار سرمایه بورس تهران دفاتر پیشخوان ثبت نام سجام هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3 میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی طی 2 هفته آینده

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت