Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:28:58 GMT

لاوروف: دلتنگ فوتبال هستم/ اسپارتاک یعنی وطن!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۲۲۶۰

لاوروف: دلتنگ فوتبال هستم/ اسپارتاک یعنی وطن!

وزیر امور خارجه روسیه از دلتنگی‌اش برای فوتبال در دوران شیوع ویروس کرونا گفت. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرگئی لاوروف پس از شرکت در مراسم هشتادمین سالگرد تاسیس باشگاه اسپارتاک مسکو به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: اسپارتاک برای من معنایی فراتر از باشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در سخت‌ترین مذاکرات به من برای یافتن آرامش کمک می‌کند. اسپارتاک در تمام طول زندگی‌ام با من است و هرگز به تیم دیگری علاقه‌مند نبودم. می‌توانم بگویم اسپارتاک همانند وطن انتخاب شدنی نیست. 

وزیر امور خارجه روسیه افزود: در این دوران سخت که نمی‌توانید بازی کنید و وارد میدان شوید واقعاً دلتنگ فوتبالم. زمانی که اسپارتاک در تورنمنتی بازی دارد بی‌صبرانه و با اشتیاق منتظر آغاز هر بازی هستم. اگر در مسکو باشم سعی می‌کنم به ورزشگاه بروم و در غیر این صورت تماشای تلویزیونی را بازی اسپارتاک را بدون توجه به زمان منطقه‌ای که در آن هستم از دست نمی‌دهم. 

لاوروف در واکنش به این پرسش که نقش او در زندگی شخصی یک مدافع است یا مهاجم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم نکته مهم لذت بردن از هر دو فرآیند است. همیشه مشاهده هدف و دسترسی به آن کارآمدترین راه ممکن است.

آغاز تلاش‌های زنیت برای جذب هنریک مخیتاریان

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سرگئی لاوروف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرگئی لاوروف سرگئی لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت