Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جلسه مشترک مدیران شهرداری تبریز به ریاست شهردار تبریز و با حضور قائم مقام، معاونان شهردار و شهرداران مناطق 10گانه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ ایرج شهین‌باهر که پس از مثبت‌شدن تست کرونای خود در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، صبح امروز از طریق ویدیو کنفرانس با معاونین خود و شهرداران منطق 10گانه تبریز در جریان آخرین وضعیت امور قرار گرفت و دستورات لازم را برای پیش‌برد وظایف محوله صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز درباره این جلسه تشریح کرد: ابتدا در این جلسه وضعیت موجود مجموعه شهرداری تبریز را تبیین و اثرات و مشکلات ناشی از شیوع  ویروس کرونا را بررسی کردیم.  
او با تاکید بر اینکه باید یک سری تمهیدات لازم برای سلامت شهروندان و کارکنان اتخاذ شود، گفت: در حوزه درآمد زایی شهرداری تبریز نیز شهرداران مناطق باید توجه بیش از پیش به منابع درآمدی که در گذشته مغفول مانده بود داشته باشند.
موسایی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تبریز بدون هیچ خللی ادامه می یابد، ادامه داد: برخی پروژه ها از گذشته آغاز شده بود و هم اکنون در حال اجرا است. اجرای برخی پروژه های عمرانی نیز تاکنون به دلیل عدم انتشار مطبوعات برای انتشار آگهی های انتخاب پیمانکار و مشخص نبودن قیمت تجهیزات و مصالح مورد نیاز با تاخیر مواجه بود که باید شهرداران مناطق از اول هفته آینده تدابیر و تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و اجرای پروژه ها آغاز شود.
وی سپس با تاکید بر تداوم اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر نیز گفت: خیابان ها و معابری که در سطح شهر نیاز به آسفالت ریزی دارند باید هرچه سریعتر نسبت به انجام آنها اقدام شود. تامین مصالح و قیر به همت شهرداری های مناطق و سازمان عمران انجام می شود.
موسایی با اشاره به توسعه فضای سبز در سطح شهر گفت: در این شرایط که با ویروس کرونا مواجه هستیم، لازم بود در سطح شهر شور و نشاطی ایجاد شود که امسال با تلاش سازمان سیما و منظر گلکاری های گسترده ای در سطح شهر تبریز انجام شد.
قائم مقام شهردار تبریز سپس با اشاره به نهضت کاشت یک میلیون اصله درخت در سال 99 گفت: در اردیبهشت ماه مقرر شده یک سوم این تعداد در نقاط مختلف شهر تبریز کاشته شود.
او ادامه داد: معاون شهرسازی شهردار تبریز نیز در جلسه امروز به آغاز تشکیل جلسات ماده 100 و جلسات کمیته ماده 5 اشاره و همچنین معاون عمرانی نیز توصیه های لازم را برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی مورد تاکید قرار داد که تلاش می شود با پرهیز از هزینه های تشریفاتی و اضافی اجرای پروژه های بزرگ و مهم در کنار  نهضت آسفالت در سال جاری در جهت تحقق برنامه ها و اهداف از پیش برنامه ریزی شده گام برداریم.
موسایی سپس گفت: شهرداران مناطق همچنین آمادگی برای روزهای آینده و دوران پساکرونا خواهند داشت که با برنامه ریزی امور لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهرداران مناطق اجرای پروژه ها شهرداری تبریز شهردار تبریز سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود

شهردار اراک گفت: اولین تاکسی برقی تا انتهای هفته به‌عنوان نمونه از شرکت ایران خودرو وارد اراک خواهد شد اما این خودرو ایرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورا ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها اظهارکرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است و بر این اساس امید است با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم ساخته باشیم.

وی افزود: شوراها نسبت به سنوات گذشته ارتقا پیدا کرده‌اند و در عموم مسائل شهری و مدیریت شهری حضور و ظهور قوی‌ای دارند.

شهردار اراک تصریح کرد: در این دوره که مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به تفکری واحد و منسجم برای اداره شهر رسیده‌اند، تحولی در خدمت‌رسانی به شهروندان رقم خواهد خورد.

محمودی افزود: اولین تاکسی برقی تا انتهای هفته به‌عنوان نمونه از شرکت ایران خودرو وارد اراک خواهد شد اما این خودرو ایرانی نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های شهرداری هم درگیر عملیات انتقال خطوط مخابرات، آب و برق قرار دارد، گفت: دستگاه‌های حفار باید بتوانند به عملیات عمرانی خود ادامه دهند تا خدمات ارزنده‌ای به همشهریان ارائه کنند.

شهردار اراک اظهارکرد: در مورد برنامه بازآفرینی شهری در منطقه باغ خلج پروژه کلید به کلید تعریف شده است اما عملاً قابل اجرا نیست چرا که اندازه و ارزش واحد اهدا شده به فرد با ارزش واحد فردی که برای بازآفرینی داده شده قابل مقایسه نیست.

محمودی اضافه کرد: شهرداری با توجه به سیاست‌های شورا دراین دوره و در دوره قبل، آمادگی دارد که مداخله ای در این پروژه داشته باشد زیرا بعد از ۱۵ سال پروژه مهر و ماه، در نهایت برای مردم آن منطقه ۵۲ واحد طرح کلید به کلید به‌دست آمده که در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد شهرداری این است که این ۵۲ واحد به‌صورت شناور در اختیار شهرداری قرار گیرد تا افرادی که صاحب امتیاز هستند، به یک بلوک خاص با توجه به اسناد قانونی و قابل اجرا در این منطقه انتقال پیدا کنند.

شهردار اراک گفت: املاک شهرداری برای دومین بار در سامانه مناقصات و مزایده‌ها برای فروش با همان قیمت‌های کارشناسی قبلی قرار گرفته است.

محمودی با اشاره به اجرای خط انتقال پساب لوله‌گذاری‌های سایز ۵۰۰ در پشت اتوبوسرانی و جهاد نصر و ترمیم خط روبروی دانشگاه پیام نور هم گفت: در این راستا از ۹ حوضچه لازم برای طرح انتقال پساب که دو مورد آن انجام شده بود، دو مورد دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در مجتمع تجاری آفتاب در مجموع آیتم‌هایی که صورت گرفته ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در طبقه آخر که مخصوص بازی‌های کودکان است تغییری صورت گرفته و سالن اجتماعات که در این طبقه در نظر گرفته شد به طبقات پایین انتقال داده می‌شود و فضای بیشتری برای بازی کودکان اختصاص پیدا می‌کند.

شهردار اراک افزود: تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته به تصویب شورای شهر هم رسید با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با شهرداری تهران امروز به امضای شهردار تهران رسید و ما می‌توانیم از طریق ترک تشریفات با همین شرکت وارد انجام قرارداد شویم.

محمودی با بیان اینکه تکمیل پل شهدای اصناف و دور برگردان مد نظر آن به دو تا سه ماه آینده زمان نیاز دارد زیرا بعضی از دسترسی‌ها از جمله ورودی نمایشگاه، ترافیک میدان امام خمینی (ره (را کاهش می‌دهد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ورودی نمایشگاه و دسترسی آن از گوشه میدان امام خمینی (ره) بسته خواهد شد، در طرح میدان امام خمینی (ره) می‌توان اینگونه گفت که استانداردترین شرایط از نظر ورودی و خروجی و دسترسی‌ها را در نظر گرفته شده را داراست.

شهردار اراک گفت: امسال افتتاح پروژه‌های شهرداری شامل بلک باکس، زمین‌های چمن و غیره را خواهیم داشت که با برنامه زمانبندی شده در اختیار شورای شهر قرار خواهد گرفت و شهرداری آمادگی لازم برای افتتاح از این ماه را دارد.

کد خبر 749168

دیگر خبرها

  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود