Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان نیروهای مسلح را پشتیبانی برای مدافعان سلامت دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح در گند زدایی و ضد عفونی کردن مناطق مختلف استان در کنار مدافعان سلامت مشغول خدمت هستند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد محمود ثمینی امروز در مراسم رژه مدافعان سلامت که به مناسبت روز ارتش در میدان صبحگاه لشگر84 خرم‌آباد برگزار شد ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: اگر بخواهیم فداکاری‌ها، رشادت‌ها، توانمندی‌ها و استقلال ارتش جمهوری اسلامی ایران بپردازیم همانقدر بس که مقایسه بسیار کوتاهی از شرایط  ارتش قبل و پس از  پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم کفایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از انقلاب، ارتش ایران با کمال تاسف به دلیل اینکه سردمدار وقت طاغوتی در ایران در اختیار استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار بود به تبع  نیروهای مسلح آن زمان هم در اختیار سلطه بیگانه بودند و چنانچه تجهیزات نظامی نیروهای مسلح دچار مشکل می‌شد مستشاران آمریکایی خودشان وارد عمل می‌شدند و اجازه نگاه کردن، دست زدن و تعمیرات به مجموعه داخلی نیروهای مسلح ایران نمی‌دادند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: در زمان طاغوت نیروهای مسلح ایران حافظ منافع آمریکا در منطقه بودند اما پس از پیروزی انقلاب به فرماندهی و رهبری امام راحل با نهیبی که به استکبار جهانی زد و همراه کردن دل‌ها و مردم، نظام مردمی و مکتبی انقلاب اسلامی که ایجاد  شد گروهک‌های منحرف ابتدای انقلاب  که در  اختیار آمریکا بودند برای اینکه ارتش را تضعیف و تخریب کنند شعار انحلال ارتش را می‌دادند که امام راحل با هوشمندی تمام دستور دادند ارتش باید از کسانی که در اختیار طاغوت بودند تسویه شود.

وی بیان کرد: وفاداران به امام (ره) و نظام در ارتش جمهوری اسلامی بسیاری از توطئه‌هایی که استکبار به واسطه نفوذی‌های خود  در درون نیروهای مسلح به ویژه در اوایل انقلاب که بنا بر کودتای نظامی داشتند توسط نیروهای متعهد ارتش خنثی شد.

ثمینی گفت: ارتش  پس از پیروزی انقلاب با منسجم شدن در حال انسجام یافتن بود که بیگانگان دستشان از آستین صدام بیرون آمد و به خاک جمهوری اسلامی تجاوز کردند، تنها نیروی آماده، مسلح دوران دیده که در خط مقدم جبهه که در مقابل دشمنان قرار گرفت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود چرا که سپاه پاسداران نهاد انقلابی  انقلاب اسلامی ایران در حال شکل گیری بود که امکانات و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین در اختیار نداشت. 

وی تصریح کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس امام خمینی(ره) در کنار نیروهای مسلح ارتش و سپاه پاسداران به سپاه دستور دادند که بسیج مردمی در کنار ارتش در خطوط مقدم جبهه درکنار نیروهای ارتش در مقابل حملات دشمن و استکبار جهانی ایستادگی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تبحر ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و برتری قوای نیروهای مسلح ایران  بر سپاه دشمن از ابتدای جنگ نمایان شد و در هر برهه‌ای که رژیم عراق وارد عرصه جنگ شد در دریا بلافاصله توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی سرکوب شدند چرا که همواره برتری نیروی دریایی و هوایی با ایران بود.

وی اظهار داشت: نیروهای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهای انقلابی و جان بر کف سپاه پاسداران، بسیجیان مخلص و عظیم انقلاب اسلامی توانستند در هشت سال دفاع مقدس بر دشمن پیروز شوند و پس از آن نیز در حفاظت از  حریم جمهوری اسلامی ایران تلاش‌ها و کوشش‌های خود را ادامه داده و شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت کردند و هم اکنون نیز بخش قابل توجه از مرزهای انقلاب اسلامی تحت حفاظت لشگر 84  است. 

ثمینی افزود: ارتش جمهوری اسلامی همواره در تمام عرصه‌ها در هر جایی که مردم نیاز به خدمت و کمک داشتند  همواره بی ادعا حضور دارند، در سیل سال گذشته و اکنون در پشتیبانی از مدافعان سلامت شاهد هستیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح در گند زدایی و ضد عفونی کردن مناطق مختلف استان در کنار مدافعان سلامت مشغول خدمت هستند.

وی عنوان کرد : پس از پیروزی انقلاب با استقلال یافتن نیروهای مسلح و در اختیار مقام معظم رهبری به عنوان  بالاترین، متعهدترین  و مخلص‌ترین مجتهد پس از امام راحل  و با هدایت‌های امام گونه و پیامبر گونه ایشان نیروهای مسلح پس ازپایان جنگ تحمیلی به فکر بازسازی و توان نظامی و لجستیک ارتش پرداختند که بر همین اساس ابداعات، تولیدات و همچنین جنگ افزارهای فراوان نظامی  تولید کردند که اگر بخواهیم می‌توانیم جز صادر کنندگان  بالاترین تکنولوژی های نظامی خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه دشمنان از نیروهای مسلح ایران به شدت هراس دارند گفت: امروز کشور ایران به بالاترین درجات تولید جنگ افزارهای نظامی دفاعی رسیده به گونه‌ای که استکبار جهانی حتی جرات فکر کردن حمله نظامی به ایران را به خود نخواهد داد و از توان، اخلاص و تعهد نیروهای مسلح ایران  به این مملکت، ولایت و مردم آگاهی کامل دارند بر همین اساس سعی می‌کنند توطئه‌های خود را با فشارهای اقتصادی به کشور ما تحمیل کنند.

رژه «مدافعان وطن یاوران سلامت» ارتش در لرستان برگزار شد+ تصاویررژه «مدافعان وطن یاوران سلامت» به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شدنمایش تجهیزات و سامانه های رفع‌آلودگی ارتش در مراسم «رژه خدمت»

انتهای پیام/645/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح ایران اسلامی ایران پیروزی انقلاب سپاه پاسداران استکبار جهانی انقلاب اسلامی مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران