Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمودی از تشکیل ستاد رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در محلات شهرستان کردکوی خبر داد.

حجت الاسلام «غلامحسین محمودی» پیشاپیش با گرامیداشت ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ماه رمضان ماه عبادت، دعا و نیایش و طلب رحمت و مغفرت است و امیدوارم خداوند به برکت ماه پرفیض رمضان بلای کرونا را از مردم جهان به ویژه ملت ایران رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی ادامه داد: متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مبلغین به صورت مستقیم به نقاط مختلف کردکوی اعزام نمی شوند اما درصدد هستیم از ظرفیت فضای مجازی برای فعالیت مبلغین و روحانیون استفاده کنیم.

 

وی از پخش و تفسیر دعای افتتاح در فضای مجازی خبر داد و یادآور شد: با توجه به تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در پی شیوع کرونا دعا و مناجات در ماه رمضان امسال از طریق فضای مجازی به خانه های مردم می رود و هر شب دعای افتتاح از طریق مجازی پخش می شود و در سحرهای ماه مبارک رمضان نیز شرح و تفسیر دعای سحر در دستور کار قرار دارد.

 

حجت الاسلام محمودی به قرائت دعای روزانه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: هر دعای روزانه ماه مبارک رمضان دارای چهار پیام است که قرائت این دعا به همراه پیام های آن از طریق فضای مجازی منتشر می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی به اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: متأسفانه شیوع کرونا بر زندگی و کسب و کار برخی مردم اثر منفی داشته است و در راستای فرامین مقام معظم رهبری با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به محرومان و آسیب دیدگان کرونا کمک می شود.

 

وی بیان کرد: برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه ستاد مرکزی متشکل از شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان و مؤسسات قرآنی در شهرستان کردکوی تشکیل شده است و در کنار آن در محلات مختلف کردکوی نیز ستاد محلی تشکیل می شود.

 

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: هیئت مذهبی هر محله به همراه هیئت امنای مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و شورا و دهیار یک ستاد محلی را برای رزمایش همدلی و مواسات تشکیل می دهند و کمک های جمع آوری شده را در قالب بسته های غذایی به دست محرومان و نیازمندان محله می رسانند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: ستاد رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان کردکوی درصدد است از ظرفیت خیرین و افراد دارای تمکن مالی استفاده کند، ستاد محلی رزمایش کمک مؤمنانه نیز از ظرفیت خیرین در هر محله استفاده می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روزهای شیوع کرونا و فوت شهروندان کردکویی بر اثر بیماری کووید19 عده ای طلاب به همراه جوانان جهادی برای مقابله با کرونا وارد میدان شدند و عده ای از روحانیون جوان به صورت جهادی و داوطلبانه برای تغسیل متوفیان کرونایی با رعایت تمامی مسائل شرعی گام برمی دارند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی به فعالیت قرارگاه مردمی سلامت با مسئولیت امام جمعه در کردکوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه قرارگاه مردمی سلامت تاکنون اقدامات مؤثری را برای مقابله با کرونا داشت و یکی از اقدامات این قرارگاه توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی بین مناطق محروم و کم برخوردار بوده است.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کمک مؤمنانه شیوع کرونا حجت الاسلام محمودی ماه رمضان فضای مجازی رزمایش کمک مؤمنانه ماه مبارک رمضان حجت الاسلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید