Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@04:55:05 GMT

ارتش مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۳۵۰۴

ارتش مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ارتش مظهر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی» با صدور پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین و گرامیداشت روز ارتش، این نهاد نظامی را مظهر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وجود 48 هزار شهيد ارتش جمهوري اسلامي ايران در هشت سال دفاع مقدس نشان از كارنامه درخشان اين نهاد انقلابي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک در این پیام آورده است:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ

 

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ماه‌های ابتدایی انقلاب اسلامی مورد طمع و توطئه دشمنان واقع شده بود، با اقدام به هنگام و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از آن توطئه با موفقیت عبور کرد و امروز به یک نیروی قدرتمند نظامی تبدیل شده و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی و ملت ایران است.

 

امام حمعه اراک آورده است: جوانان مومن، سلحشور و ولايتمدار ارتش درنيروهاي دريايي، زميني و هوايي براي دفاع ازكيان ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس براي قطع كردن دست متجاوزان از خاك ميهن اسلامي، رشادتها و حماسه هاي بزرگ و به ياد ماندني خلق كردند و اين حماسه ها از خاطره ملت قهرمان ايران پاك نخواهد شد.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در این پیام با گراميداشت ياد و خاطره فرماندهان ارتش از جمله شهيدان بابايي ، شيرودي ، كشوري ، ستاري ، صياد شيرازي ، فلاحي ، فكوري ، آبشناسان و ياسيني و سلیمانی آورده است: نام شهداي ارتش بر تارك تاريخ افتخارات ايران اسلامي مي‌درخشد و نام نيكوي اين جوانان هميشه در قلب مردم ولايتمدار ايران اسلامي مي‌ماند.

 

 در این پیام برخورداری از روحیه معنوی و گرایش‌های مذهبی را برگ برنده ارتشیان سلحشور دانستند و آورده‌اند: سربازان نظام در حوزه ارتش با درك وسیع از آموزه های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش های نظام توانمندی های مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی را با ایمان و معنویت گره زده اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن از توانمندی این نیرو است.

 

همچنان، خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی که ۲۴ فروردین ماه سالگرد شهادت این شهید والامقام بود، در رگ‌های این ارتش انقلابی و مکتبی در جریان است و فرماندهان و نیروهای ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه دهنده همان راه و منش انقلابی هستند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این مرز و بوم صیانت می‌کنند.

 

حضرت آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه این پیام ضمن قدردانی از زحمات ارتشیان همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در مقابله با گسترش ویروس کرونا، آورده است: همانطور که در هفته‌های اخیر همگان دیدند، درست زمانی که در نقاط مختلف کشور، مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند یاری بودند، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نهادهای نظامی و ارگان‌ها و نهادها با تمام توان پا به عرصه خدمت به مردم گذاشته و همچون دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی تمامی ظرفیت‌های عملیاتی، بهداشتی و درمانی خود را در این مسیر به کار گرفته و نقش موثری در کنترل این ویروس منحوس ایفا کرد.

 

ایران اسلامی به بركت وجود نیروهای مسلح به خصوص ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و ارتش باید با اتكا بر داشته ها و ظرفیت های موجود در خاك پاك كشور، همواره به فكر پیشرفت این نهاد باشد و با ابداعات و اختراعات خود در زمینه های مختلف جنگی و نظامی را كسب كرده و جایگاه خود را هر روز در بین قدرت های نظامی دنیا مستحكم تر كند.

 

این پیام می افزاید: اهتمام هر چه بیشتر نیروهای مسلح، صنایع دفاعی کشور بر خودکفایی و خوداتکایی و جهاد همه جانبه علمی و عملی در عرصه‌های مختلف دفاعی و استراتژیک در تمامی سطوح و خدمات جانبی و خدمات و اجتماعی و تلاش در راه وحدت و انسجام و دفاع همه جانبه از کیان نظام اسلامی و ولایت فقیه بزرگترین دستاورد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است و باید این همه لیاقت، کفایت، حسن تدبیر و عشق بر خدمت و پیشرفت و عزت و سربلندی این نیروهای جان بر کفت را بر ملت ایران تبریک گفت.

 

اینجانب بیست و نهم فروردین ماه و گرامیداشت روز ارتش را محضر رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح، ارتشیان همیشه در صحنه و آحاد مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون خدمت‌گزاران در ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک روز ارتش امام جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد