Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:51:15 GMT

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در شاندرمن

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۵۷۰۰

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در شاندرمن

شهردار شاندرمن گفت: شهرداری در دو مرحله ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت توزیع کرده است.

مرتضی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارکنان شهرداری شاندرمن از هشتم اسفندماه سال گذشته همگام با سایر شهرهای استان گیلان با همکاری ۳۰ نیروی خدمات شهری و تهیه ۱۲ هزار لیتر آب ژاور، یک‌هزار لیتر وایتکس، ۲۰ عدد کلر ۵۰ کیلویی و بکارگیری دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهری را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری در این مدت کلیه اماکن عمومی همچون ادارات و بانک‌ها را به صورت روزانه ضدعفونی کرده و این اقدام تا زمان اعلام وزارت بهداشت مبنی بر کنترل شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

شهردار شاندرمن عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، بازار هفتگی (پنج‌شنبه بازار) و کلیه پارک‌ها و اماکن تفریحی شاندرمن تعطیل شده است.

شهبازی یادآورشد: در نیمه اول فروردین  تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش علاوه بر ضدعفونی معابر شهری و بیمارستان، روستاهای این شهرستان را نیز ضدعفونی و گندزایی کرده است.

وی بابیان اینکه شهرداری شاندرمن در دو مرحله ۵۰۰ بسته سبد معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت توزیع کرده است، افزود: شهرداری برای حفظ سلامت شهروندان، دو هزار عدد ماسک، دو هزار جفت دستکش و دو هزار ژل ضدعفونی خریداری و در اختیار آنان قرار داده است.

شهردار شاندرمن با بیان اینکه شهرداری شاندرمن تاکنون برای دفن اموات ۵۰ دست لباس ایزوله، ۵۰ جفت چکمه، ۵۰ عدد عینک طبی مخصوص، یک‌ تُن آهک خریداری کرده است، ادامه داد: کلیه مراحل کفن بیماران فوتی ناشی از بیماری کرونا توسط چهار نفر از نیروهای شهرداری شاندرمن با استفاده از یک دستگاه آمبولانس و بیل مکانیکی با همکاری سپاه و نظارت شبکه بهداشت و درمان و روحانیون انجام می‌شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص راهکارهای پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل ویروس کرونا، تاکنون ۱۰ هزار بروشور چاپ و در بین شهروندان توزیع کرده و بر روی تمامی تابلوهای محیطی شهر بنرهای آموزشی رعایت توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را نصب کرده و از شهروندان انتظار می‌رود، هنگام حضور در اجتماعات رعایت بهداشت فردی و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش ایمنا، شهر شاندرمن از توابع شهرستان ماسال و در ۵۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 419304

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کرونا در ایران شهرداری شهر شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی توزیع غذا انواع ماسک ضدعفونی مواد ضد عفونی کننده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری شاندرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد