Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی همزمان با ایام هفته و روز ارتش با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار اظهار داشت: امروز وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا در بین ارتش و سپاه بیت المقدس در بهترین حالت خود قرار دارد و این همکاری ضامن اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش راهبردی ارتش در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، گفت: ارتش با مبارزه علیه نیروهای داخلی و خارجی دراوان پیروزی انقلاب اسلامی موجب تثبیت و بقای انقلاب تا به امروز شده است.

سردار حسینی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های شهید عباس دوران و شهید صیاد شیرازی، عنوان کرد: این شهیدان والا مقام از جمله شهیدانی بودند که نام ارتشی‌ها را بر تاریخ دفاع مقدس ماندگار نمودند.

وی بر تعامل و همکاری صمیمانه بین ارتش و سپاه بیت المقدس و سایر نیروهای مسلح در استان در کمک رسانی به مردم در این روزها تاکید کرد و افزود: امروز خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی در راستای مقابله با کرونا در سطح استان شکل گرفته و انتظار می رود که در تمامی عرصه ها شاهد این همکاری ها باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با قدردانی از همکاری ارتش در استان کردستان، بیان کرد: به حمد الله این تعامل و همکاری تا به امروز در بین سپاه بیت المقدس و ارتش برقرار بوده است.

در ادامه این نشست امیراثنی عشری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بیت المقدس، افزود: سپاه و ارتش از سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی همکاری بسیار خوبی را داشته اند و سنگ بنای این همکاری را سر لشکر صفوی و سر لشکر شهید صیاد شیرازی بنا نهادند و این همکاری‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر ورودی و خروجی ۲۳ استان توسط نیروهای ارتش کنترل می‌شود و علاوه بر انجام مداوم عملیات ضدعفونی و تهیه ماسک، ۱۵ هزار تخت برای درمان بیماران در اختیار کادر درمان قرار داده است.

امیراثنی‌عشری در پایان از برگزاری رژه در ۲۹ فروردین به شکلی متفاوت با شعارمدافعان وطن، یاوران سلامت خبر داد و گفت: خوشبختانه این اقدام در سطح شماری از شهرستان های استان کردستان به خوبی اجرایی و عملیاتی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی درمان دفاع مقدس روابط عمومی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند