Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگروهی برای شناسایی و رفع موانع جهش تولید در فرمانداری نیر ایجاد شده است.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان در رونق اقتصادی کشور اظهارداشت: تولیدکنندگان باید با ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات موردنیاز در بازارهای داخلی و جهانی زمینه را برای صادرات هرچه بیشتر تولیدات فراهم و با این کارخود به رونق اقتصاد و اشتغال در کشور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت:تمامی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه با همه توان برای تحقق شعار سال جهش تولید تلاش خواهند کرد.
فرماندار نیر با اشاره به درگیری کشور با ویروس کرونا تصریح کرد: امسال باید تلاش‌هایمان را برای تحقق شعار سال، با عنوان جهش تولید دو چندان کنیم و به معنای واقعی موانع تولید را برداریم.
او گفت: در هر سه طرح مقابله از کرونا ویروس در کشور شامل قطع زنجیره، فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله‌گذاری هوشمند روند فعالیت واحدهای تولیدی در شهرستان متوقف نشده است.

امامی افزود: نظارت دقیق و جدی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واحد بهداشت حرفه‌ای شهرستان اعمال خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر بیان‌کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی مکلف به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی هستند و در صورت عدم رعایت الزامات بهداشتی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

فرماندار نیر گفت: امیدواریم پس از شکست ویروس کرونا با عزم جدی فعالیت‌های خود را برای دستیابی به هدف جهش تولید آغاز کنیم.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی اردبیل رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی اردبیل واحدهای تولیدی فاصله گذاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟