Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:11:48 GMT

سبد مهربانی برای نیازمندان کرونایی در ایتالیا + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۸۷۹۸

سبد مهربانی برای نیازمندان کرونایی در ایتالیا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، قرنطینه خانگی چهل روزه در ایتالیا به دلیل ادامه بحران کرونا در این کشور و متوقف شدن کسب و کار، موجب همبستگی مردمی برای کمک به نیازمندان شده است.

شماری از ایتالیایی‌ها در شهر ناپل در جنوب این کشور با ابتکار عملی به سبک دیوار مهربانی در ایران به کمک نیازمندان شتافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک شهروند ایتالیایی در حالی که مشغول گذاشتن چند بسته غذایی در داخل سبد مهربانی بود، گفت: در این شرایط دشوار کرونا، افراد نیازمندی هستنند که حتی امکان تامین یک وعده غذایی در روز را هم ندارند و ما از طریق سبد مهربانی به آنها کمک می‌کنیم.

یک شهروند دیگر در ناپل اظهار کرد: بر روی سبد مهربانی نوشته شده است هر کس می‌تواند بگذارد و هر کس نیاز دارد بردارد. برخی از خانواده‌ها مانند ما با استفاده از برخی موادغذایی داخل سبد برای نیازمندان ناهار و شام درست می‌کنیم و بعد آن را با سبد مهربانی در میان آنها توزیع می‌کنیم.

همبستگی مردمی در ایتالیا فقط به سبد مهربانی محدود نمی‌شود و در بسیاری از شهرها، ایتالیایی‌ها برخی اقلام خریداری شده خود را در فروشگاه کنار می‌گذارند تا متعاقبا توسط مالک فروشگاه در پایان روز جمع آوری و در میان نیازمندان توزیع شود. بسیاری از نیازمندان نیز بسته غذایی خود را از موسسات خیریه تحویل می‌گیرند.

مدیر یک موسسه خیریه در شهر ناپل گفت: ما بسته‌های غذایی را در میان نیازمندان از ساعت ده و نیم صبح تا ساعت یک بعد از ظهر توزیع می‌کنیم. هر روز دست کم پانصد نفر برای ناهار به ما مراجعه می‌کنند.

به گفته یک موسسه پژوهشی اجتماعی ایتالیا، بحران کرونا در این کشور سه میلیون نفر را به جمع فقرای ایتالیا اضافه کرده است.

با وجود اینکه دولت ایتالیا برای جبران کمبود درآمد شهروندان خود در شرایط سخت کرونایی، تدابیری را اتخاذ کرده است، اما تعطیلی فعالیت‌های تجاری این کشور در چهل روز گذشته مشکلات بسیاری را برای مردم به ویژه کارگران روزمزد و آنهایی که مشاغل غیررسمی دارند به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: تمدید سه باره قرنطینه سراسری در ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمید معصومی نژاد اتحادیه اروپا دیوار مهربانی ویروس کرونا سبد مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی