Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز شنبه در جلشه شورای مسکن استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به ضرورت هماهنگی بین دستگاههای اجرایی برای اجرای پروژ ه های طرح اقدام ملی مسکن در این استان تاکید کرد و افزود: معاونت عمرانی استانداری در این خصوص وظیفه سنگینی دارد.

وی به لزوم ایجاد بانک اطلاعات دقیق در خصوص پروژه های احداث مسکن در استان اعم از مشارکتی، حمایتی، بنیاد مسکن و طرح نوسازی بافت های فرسوده در استان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین آخرین اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت پیمانکاران، شهرداری و بانک ها نیز در این حوزه باید مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی به لزوم همکاری دستگاههای اجرایی در خصوص واگذاری زمین های در اختیار خود به طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: عدم همکاری مدیران در این خصوص قابل قبول نیست و این زمین ها باید برای تولید مسکن واگذاری شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید تکمیل پروژه های مسکن نیمه تمام در استان در الویت قرار گیرد، گفت: برخی تعاونی ها اجرای پروژه های مسکن را به پیشرفت هایی رسانده اند ولی پروژه ها چند سال است که رها شده است، حل مشکل چنین پروژه هایی حتی از اجرای اقدام ملی مسکن هم مهم‌تر است.

وی در بخش دیگری  از سخنان خود با بیان اینکه در ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن باید به ضرورت های همچون ایجاد فضای سبز، مسجد و مدرسه توجه شود، افزود: نباید طوری شود که بعد از اجرای طرح مشخص شود که چنین مسائلی مورد غفلت قرار گرفته است.

استاندار زنجان به موفقیت حاصل شده در خصوص رونق تولید طی سال گذشته در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت ها در نتیجه تدوین نقشه راه بود و این موضوع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز باید مورد توجه باشد چرا که قرار است در قالب اجرای این طرح بالغ بر پنج هزار میلیارد اعتبار به استان اختصاص داده شود بنابراین لازم است با تدوین نقشه راه، برنامه مشخصی برای آن داشته باشیم.

حقیقی به لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای همفکری و استفاده از تمام توان بخش خصوصی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد و گفت: اگر برای اجرای طرح ها نقشه عملیاتی نداشته باشیم نمی توان کاری را پیش برد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی شهرداری فضای سبز مسجد مسکن بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح اقدام ملی مسکن اجرای طرح پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور نامی، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار کرد: معضل پسماند در استان ظرف یک بازه زمانی کوتاه مدت در شهر ایلام و استان رفع شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه پسماند امروز به منزله طلای سیاه در سطح جهان است، گفت:هر فردی در این حوزه سرمایه گذاری کند هم به حوزه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و هم در حوزه سرمایه گذاری، از حاشیه سود برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به مسئولان مربوطه در حوزه پسماند اعلام اخطار می‌کنم که باید این موضوع در استان حل شود، ابراز کرد: این زیبنده استان نیست که موضوع پسماند در استان به یک مشکل تبدیل شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: حل این معضل باید حتما در دستور کار شهردار‌ها و فرمانداری‌های ایلام، مهران و ملکشاهی قرار گیرد که در یک بازه زمانی کوتاه مدت این معضل در استان حل شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در بحث پسماند نیاز به یک هم افزایی است، مطرح کرد: سرمایه گذاری، هم افزایی و تعامل مردم و جدیت مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه لازم است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: به معدود افرادی که حقوق شهروندی مردم را رعایت نکنند و پسماند‌های خود را در حاشیه جاده‌ها و اطراف شهر رها می‌کنند اخطار می‌دهیم که طبق قانون با این قانون شکنان برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم برای داشتن شهری زیبا و لزوم فرهنگ‌سازی در این حوزه، ابراز کرد: برای جلوگیری از رها شدن پسماند توسط برخی افراد، در بسیاری از بلوار‌های اطراف شهر ایلام نیوجرسی نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود