Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@21:07:33 GMT

وام بدون سود برای اقشار آسیب پذیر

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۹۱۹

وام بدون سود برای اقشار آسیب پذیر

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پرویز فتاح در ارتباط زنده تلفنی با شبکه خبر اظهار کرد: از آن جای که اقدامات دولت در راستای حمایت از مردم در مقابله  ویروس کرونا گسترده و کلی است با هماهنگی صورت گرفته با مسوولان دولت برای اقشار خاص آسیب پذیری که ممکن است مغفول بماند اقداماتی را در راستای اعطای هدایای بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه به این اقشار در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقشار آسیب پذیر مانند کودکان کار، کارکنان بهزیستی، اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، کولبران آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه  و ملوانان استان‌های جنوبی مانند بوشهر وهرمزگان در این برنامه قرار دارند. که شامل هدایای یک میلیون تومانی بلاعوض می‌شود.

فتاح با بیان این که این هدایا به صورت کارت خرید اعتباری یا شارژ کارت‌های اعتباری آنها به اقشار آسیب پذیر پرداخت می‌شود  ادامه داد: مسئولیت شناسایی افراد آسیب پذیر مختلف در شهر تهران با شهرداری و در استان‌های دیگر با فرمانداران و استانداران است به عنوان مثال در سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه کولبران از طریق استانداران شناسایی شده‌اند. همچنین برای استان‌ هرمزگان و ملوانانی که با قایق کار می‌کند ومنبع درآمدشان تقریبا در ایام نوروز از بین رفته است کارت هدیه یک میلیون تومانی در نظر گرفتیم که این  افراد براساس آمارهای ارائه شده ۳۵۰۰ نفر هستند. همچنین در استان بوشهر و جزایر هرمز، لارگ و هنگام ۲۱۵۰ خانواده شناسایی شدند. که این اقدام شامل آنها نیز خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان در باره اقشار آسیب پذیر جزیره قشم گفت: از آن جا که این جزیره بزرگ است اقشاری که جزو مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هستند مشمول این هدایا می‌شوند و همه این کمک‌ها برای همه اقشار آسیب پذیر کشور به صورت بلاعوض است.

وی درباره برنامه ریزی بنیاد مستضعفان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود به اقشار آسیب پذیر نیز گفت: همه اقشار آسیب پذیر مذکور مشمول تسهیلات قرض الحسنه بدون سود می‌شوند که در این راستا ۳۰۰ میلیارد اعتبار برای آن در نظر گرفتیم و از این میزان ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد دیگر از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بنياد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران