Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تکمیل عملیات احداث پیاده راه شهریار تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره پیاده راه شهریار اظهارداشت: عملیات عمرانی این پیاده راه که پاییز گذشته از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ آغاز شده بود به پایان رسیده و هم اکنون اداره فضای سبز این منطقه در حال کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز پیاده راه شهریار به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان با بیان این که طراحی فضای سبز این پیاده راه با توجه به وجود مکان‌های هنری و فرهنگی ارزشمندی، چون تالار وحدت، تالار رودکی و هنرستان موسیقی با هماهنگی سازمان زیبا سازی شهر تهران و پس از اجرای عملیات آبرسانی قطره‌ای آغاز شده است؛ افزود: پیاده راه شهریار دارای ۳ مسیر فضای سبز در ضلع شمال، جنوب و میانی است که هم اکنون تیم فضای سبز منطقه ۱۱ کاشت انواع درختچه‌های شاخص و گل را آغاز کرده است که شامل یاس هلندی قیچی خورده، سرو لاوسون پیچ، لاوان، رزمارینوس، چمن یال اسبی، رز نسترن سفید شمشاد پرتقالی، پرکاسس، شمعدانی، جعفری است.

شهردار منطقه ۱۱ عنوان کرد: هم اکنون کاشت گل و گیاه در لاین جنوبی تمام شده و لاین شمالی و میانی در حال کار است که تا هفته آینده تکمیل می‌شود.

به گفته آبادیان با بهره برداری از این پروژه شاهد بهره‌مندی اهالی فرهنگ و هنر از پیاده راه شهریار و تبدیل آن به پاتوق فرهنگی پایتخت در پهنه رودکی به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی تهران پیاده راه شهریار فضای سبز منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت اتباع بیگانه در شرکت‌های هرمی گفت: ۲۸ عضو شرکت هرمی که برخی از افراد آن از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و 28 نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم